Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Mnogi od vas su čuli za LinkedIn i vjerovatno ste pomislili da je to još jedna društvena mreža u moru ostalih.
Uprkos tome što je danas jedna od najpopularnijih društvenih mreža, mnogu ljudi ne znaju pravu funkciju LinedIn-a ili kako da imaju korist od toga, ako se registruju.
Jednostavno rečeno, LinkedIn je društvena mreža za profesionalce ili društvena mreža koja okuplja biznis zajednicu. Mnog ljudi koriste LinkedIn kako bi pronašli posao. Bez obzira da li ste marketinški izvršni direktor u velikoj kompaniji, vlasnik preduzeća koji vodi malu lokalnu radnju ili čak student koji želi da istraži buduće mogučnosti za karijeru, LinkedIn je za sve koji su zainteresovani da naprave ozbiljan korak u pronalaženju novih prilika za rast svoje karijere i povezivanje sa drugim profesionalcima.
To je kao tradicionalni događaj umrežavanja u kojem idete i upoznajete druge profesionalce, razgovarate o tome šta radite i razmjenjujete biznis kartice. Na LinkedIn-u međutim imate „konekcije“ nešto slično kao na Facebooku kada šaljete zahtjev za prijateljstvo, razgovarate putem privatnih poruka, popunjavate vaš profil i postavljate svoja dostignuća.
Evo nekih od osnovnih karakteristika koje ova poslovna mreža nudi i kako su dizajnirani da ih koriste profesionalci.
Home: Kada ste se prijavili na LinkedIn, početna stranica su objave, prikazuje objave od vaših prijatelja, kompanija i stranica koje pratite.
Profil: Vaš profil prikazuje vaše ime, vašu fotografiju, vašu lokaciju i zanimanje. Ispod toga imate mogućnost da popunite polja radnog iskustva, obrazovanja i druge sekcije, odnosno imate mogućnost da napravite svoj CV.
My Network: Ovdje ćete pronaći listu svih osoba sa kojima ste trenutno povezani na LinkedIn-u. Kliknite li mišem na ovu opciju u gornjem meniju, moći ćete da vidite i niz drugih opcija koje će vam omogućiti dodavanje kontakata i pronaći ljude koje možda znate.
Jobs: Sve vrste poslova svakodnevno se objavljuju na LinkedIn-u od strane poslodavaca, a LinkedIn će Vam preporučiti određene poslove na osnovu vaših informacija koje ste unijeli, uključujući i vašu lokaciju.
Interests: Pored povezanosti sa drugim osobama, možete pratiti i određene interese na LinkedIn-u. Ovo uključuje stranice kompanija, grupe prema lokaciji ili interesovanju, LinkedIn SlideShare platformu za objavljivanje slajdova i LinkedIn Lynda platformu za edukativne svrhe.
Search bar: LinkedIn ima funkciju pretraživanja koja vam omogućuje da filtrirate svoje rezultate prema nekoliko različitih polja koja se mogu prilagoditi. Kliknite na dugme "Advanced" pored trake za pretragu da biste pronašli određene osobe, kompanije, poslove i još mnogo toga.
Messages: Kada želite da započnete razgovor sa drugim osobama, to možete učiniti slanjem privatne poruke putem LinkedIn-a. Takođe možete dodati fajlove, fotografije i još mnogo toga.
Kako možete iskoristiti LinkedIn?
Sada kada znate šta je LinkedIn i kakve osobe se tamo nalaze to vam vjerovatno ne daje nikakve konkretne ideje kako bi mogli da iskoristite. Zapravo, mnogi korisnici naprave profil, a zatim ga napuste zato što ne znaju kako da iskoriste mogućnosti LinkedIn-a.
Evo nekoliko savjeta za početnike.
Povežite se sa starim kolegama. Možete da koristite opciju "My Network " da biste pronašli stare kolege, nastavnike, ljude sa kojima ste išli u školu ili bilo koga drugog za koga mislite da je vrijedno imati u svojoj mreži. Samo unesite ili povežite svoju e-mail da biste sinhronizovali kontakte sa LinkedIn-om.
Pronađite i prijavite se na poslove. Ne zaboravite da je LinkedIn jedno od najboljih mjesta za traženje posla. Uvijek ćete dobiti obavijesti od LinkedIn-a o poslovima za koje možete biti zainteresovani, možete koristiti i opciju za pretragu i tražiti određene poslove.
Pronađite i povežite se sa novim osobama. Odlična je ideja da se povežete sa starim kolegama, da se povežete sa svima na vašem trenutnom radnom mjestu, ali ono što je još bolje je da imate priliku da se povežete sa novim osobama na lokalnom ili međunarodnom nivou koji bi vam itekako mogli pomoći.
Uključite se u grupe. Odličan način da se povežete sa novim osobama jeste da se uključite u grupe slične vašim interesima ili trenutnoj profesiji i tu počinjete da se uključujete u rasprave. Drugim članovima grupe može da se svidi ono što pišete i na taj način mogu da se povežu s vama.
Pišite o onome što znate. LinkedIn ima vlastitu platformu za objavljivanje i na taj način omogućava korisnicima da objave blogove i dobiju priliku da njihov sadržaj pročita hiljade ljudi. Objavljeni postovi će se takođe prikazati na vašem profilu, što će povećati vašu vjerodostojnost u srodnim oblastima koja su relevantna za vaše profesionalno iskustvo.
LinkedIn trenutno ima premium planove za korisnike koji žele da ostvare svoj posao iz snova, razvijaju svoj profil, otključaju mogućnosti prodaje i da pronađu ili unajme radnike. Možete probati bilo koji premium plan besplatno na mjesec dana, nakon toga će vam biti naplaćeno 30,99$ ili više, zavisno koji ste paket odabrali.
Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Beecreative.ba je ambiciozan projekat koji okuplja freelancere iz različitih oblasti, uključujući kreativnu industriju, IT sektor i administraciju. Ova platforma ima za cilj povezivanje freelancera sa malim i srednjim preduzećima koja povremeno trebaju angažovati stručnjake za različite zadatke.
Cilj kampanje je bio značajno povećanje organskog prometa ka web stranici ordinacije Širbegović, a glavne strategije su uključivale istraživanje ključnih riječi, pisanje visokokvalitetnih blog postova i njihovu optimizaciju za pretraživače.