Zakaži sastanak

Šta je gerila marketing? Primjer za inspiraciju vašeg brenda

23/03/2022

Riječ "gerila" djeluje vrlo intenzivno, podsjeća na pobune i sukob. Dodajte pored te riječi "marketing" i to će natjerati mnoge ljude da kažu: "Štaaa?"

Gerila marketing nije neka vrsta borbenog oblika komunikacije. U stvari, to je zapravo vrlo nekonvencionalan (ne drži se uobičajenih pravila) oblik marketinga jer podiže svijest o brendu među velikom publikom.

Šta je gerila marketing?

Gerila marketing je način da se potakne publicitet i, kao rezultat, svijest o brendu promovisanjem drugačijih  metoda dizajniranih da izazovu iznenađenje, čuđenje ili šok.

Sam termin je ranih 1980-ih stvorio pisac Jay Conrad Levinson, koji je napisao nekoliko knjiga o gerila taktici u brojnim profesionalnim oblastima. Naravno, u to vrijeme je marketing općenito izgledao vrlo drugačije, i dok se gerila marketing koristi i danas, digitalni pejzaž koji stalno raste mijenja izgled.

Vrste gerila marketinga

Postoji nekoliko podkategorija gerila marketinga:

  • Vanjsko oglašavanje: Dodaje nešto već postojećem urbanom okruženju, kao što je postavljanje privremenih umjetničkih djela na trotoare i ulice.

  • Unutrašnje oglašavanje: Slično marketingu na otvorenom, samo što se odvija na zatvorenim lokacijama kao što su željezničke stanice, trgovine i zgrade.

  • Događaj: Iskoristite publiku na događaja koji je u toku kao što je koncert ili sportska utakmica, za promociju proizvoda ili usluge na uočljiv način, obično bez dozvole sponzora događaja.

Cijela ideja gerila marketinga može biti malo zbunjujuća, pa hajde da vidimo kako je to izveo jedan brend.

  1. Ogromni sladoled koji se topi - Bounty je pronašao jedinstven način da reklamira svoj proizvod i rješenje koje pruža, uz minimalan broj riječi.

Možda ćete se zapitati: "Zar veliki bilbord oglas ne bi postigao istu stvar?" Pa, ne baš. Kulturološki, počinjemo da se odlučujemo za sve moguće načine da iskorijenimo reklame iz naših života.

Veliki zaključak: Identifikujte najveći problem koji vaš proizvod ili usluga rješava. Zatim, pronađite nekonvencionalan način da to prenesete javnosti po mogućnosti bez riječi.

ZADNJE

21/05/2022
Garderoba - izrada web shopa i čak 93 prodata artikla

eCommerce platforme doživjele su značajan razvoj u posljednjih nekoliko godina. Od pandemije, svi modni brendovi su bili zainteresovani za redizajn svojih web stranica, a njihov put pratile su i manje trgovine koje do tada posebnu pažnju nisu davale online poslovanju. Pregled projekta Garderoba.ba je e-trgovina posebno dizajnirana za muškarce koji se odupiru masama i prate […]


18/05/2022
Hotel koji želi više direktnih rezervacija na koje ne plaća proviziju

Dok turizam u BiH cvjeta, posrednici kao što su Booking i Airbnb zadovoljno trljaju ruke. Razlog je vrlo jednostavan - hoteli imaju veliku popunjenost, a jako malo ili nikako direktnih rezervacija.


23/03/2022
Šta je gerila marketing? Primjer za inspiraciju vašeg brenda

Riječ "gerila" djeluje vrlo intenzivno, podsjeća na pobune i sukob. Dodajte pored te riječi "marketing" i to će natjerati mnoge ljude da kažu: "Štaaa?" Gerila marketing nije neka vrsta borbenog oblika komunikacije. U stvari, to je zapravo vrlo nekonvencionalan (ne drži se uobičajenih pravila) oblik marketinga jer podiže svijest o brendu među velikom publikom. Šta […]


Spremni

za saradnju?
info@webmajstor.ba
Budite među prvima 
na Google pretrazi.
Nalazimo se na adresi

Džemala Bijedića 279, 71000 Sarajevo
Nazovite nas

+387 61 456 453
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram