Usluge iznajmljivanja automobila mogu biti pravna noćna mora za vlasnike agencija. Konkurencija se toliko raširila da ih samo u blizini aerodroma ima na desetine, a da ne spominjemo da svaki hotel ima agenciju sa kojom sarađuje.
Riječ "gerila" djeluje vrlo intenzivno, podsjeća na pobune i sukob. Dodajte pored te riječi "marketing" i to će natjerati mnoge ljude da kažu: "Štaaa?" Gerila marketing nije neka vrsta borbenog oblika komunikacije.
U stvari, to je zapravo vrlo nekonvencionalan (ne drži se uobičajenih pravila) oblik marketinga jer podiže svijest o brendu među velikom publikom.
Gerila marketing je način da se potakne publicitet i, kao rezultat, svijest o brendu promovisanjem drugačijih metoda dizajniranih da izazovu iznenađenje, čuđenje ili šok.
Sam termin je ranih 1980-ih stvorio pisac Jay Conrad Levinson, koji je napisao nekoliko knjiga o gerila taktici u brojnim profesionalnim oblastima. Naravno, u to vrijeme je marketing općenito izgledao vrlo drugačije, i dok se gerila marketing koristi i danas, digitalni pejzaž koji stalno raste mijenja izgled.
Postoji nekoliko podkategorija gerila marketinga:
Cijela ideja gerila marketinga može biti malo zbunjujuća, pa hajde da vidimo kako je to izveo jedan brend.
Možda ćete se zapitati: "Zar veliki bilbord oglas ne bi postigao istu stvar?" Pa, ne baš. Kulturološki, počinjemo da se odlučujemo za sve moguće načine da iskorijenimo reklame iz naših života.
Veliki zaključak: Identifikujte najveći problem koji vaš proizvod ili usluga rješava. Zatim, pronađite nekonvencionalan način da to prenesete javnosti po mogućnosti bez riječi.
Usluge iznajmljivanja automobila mogu biti pravna noćna mora za vlasnike agencija. Konkurencija se toliko raširila da ih samo u blizini aerodroma ima na desetine, a da ne spominjemo da svaki hotel ima agenciju sa kojom sarađuje.
Digitalni marketing je neophodan, ali ne zaboravite tradicionalni marketing za jos bolje rezultate. Sada više nego ikad, potrošači istražuju proizvode i usluge na mreži prije kupovine. Čak i u standardnim prodavnicama, 82 posto korisnika pametnih telefona traži recenzije ili informacije o proizvodu koji će kupiti. Stoga je logično da 99 posto poduzeća planira povećati ulaganja […]
eCommerce platforme doživjele su značajan razvoj u posljednjih nekoliko godina. Od pandemije, svi modni brendovi su bili zainteresovani za redizajn svojih web stranica,