Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Ovdje su neki od SEO koraka koje trebate poduzeti da vaša poslovna web stranica bude na vrhu Google pretrage.
Danas u vremenu kada se web stranice prave sa lahkoćom, mnogi brandovi okreću se internetu i usmjeravaju fokus i resurse na izgradnju ugleda svog online brenda. Iz tog razloga je konkurencija postala žestoka, a Google je gurnuo organske rezultate pretraživanja ka dole u korist plaćenih oglasa, pa je poslovnim subjektima teško ostati na vrhu rezultata pretraživanja i omogućiti klijentima da ih primjete. Rang vaše web stranice na Google-u odgovara tome koliko je vaša web stranica optimizirana za pretraživanje, odražava kvalitet sadržaja na vašoj web stranici i posljednje, ali ne i najmanje važno, koliko je popularna vaša web stranica. Poboljšanje svih tih aspekata dovest će do povećanja ranga vaše web stranice na Google-u i drugim tražilicama. Evo nekoliko uputa i praktičnih savijeta:
Postavljajte, SEO prilagođen i relevantan sadržaj
Provjerite je li sadržaj na web stranici relevantan za vaše klijente i redovito se ažurira i objavljuje. Ovo je glavni aspekt koji pokreće rang web stranice na tražilicama. Sadržaj kvalitete stvoren za namjeravanog korisnika povećava promet na web stranici i angažman korisnika, pa tako i povećava rangiranje web stranice. Također, imajte na umu da web stranice sa čestim ažuriranjima privlače više prometa od internet stranice koja stagnira.
Upotrijebite odgovarajuće ključne riječi
Jedna od najvećih grešaka koje čine mnoge web stranice je ciljanje pogrešnih ključnih riječi. Ključne riječi u osnovi su riječi koje posjetitelji koriste u tražilicama kako bi pronašli vaš sadržaj ili vašu web stranicu. Na primjer, ako prodajete cvijeće i naziv vaše web stranice je "MojaCvijećara.com", trebali bi ste upotrebljavati ključne riječi poput cvijeća, buketa, ruža i sl. To su riječi koje se odnose na naziv domene i riječi koje ljudi koriste za opisivanje vaših proizvoda i usluga. Ne zaboravite da ugradite iste te ključne riječi u sadržaj i meta oznake, i to uradite na mudar način. Napravite malu vježbu i razmislite kada bi ste tražili svoju web stranicu na internetu, tj vaše proizvode ili usluge, koje bi ključne riječi koristili tom prilikom? Odgovor na ovo pitanje može vam pomoći da dobijete drugačiju perspektivu prilikom odabira ključnih riječi. Ukoliko vam bude trebala pomoć sa istraživanjem ključnih riječi, budite slobodni i javite nam se putem kontakt forme.
Tražilice koriste automatske kodove koji se nazivaju alati za indeksiranje za čitanje sadržaja na vašoj web stranici. Ako ovi tekstovi nisu lako čitljivi robotima za indeksiranje, bilo zbog toga što su ugrađeni u JavaScript kôdove ili zbog drugih razloga, alatima za indeksiranje postaje teško pročitati ih stoga će biti smanjen i rang vaše web stranice na tražilicama. Kako bi ste to izbjegli, provjerite je li sadržaj postavljen izvan JavaScript koda i sadrži li prave kombinacije ključnih riječi. Također, provjerite jesu li naslovi stranica što bliže upitu za pretraživanje za tu temu. Meta opisi i zaglavlja moraju biti tačni i odgovarati naslovu te teme. Oni također moraju biti jedinstveni za svaku pojedinačnu stranicu na vašoj web stranici.
Izgradite dobre linkove
Dobri linkovi povećavaju vjerodostojnost i autoritet vaše web stranice. Dobro je imati mnogo linkova, ali je također važno pribaviti te linkove sa popularnih i pouzdanih web stranica. Kada alat za indeksiranje tražilice otkrije linkove sa vaše web stranice na drugim autoritativnim web stranicama, povećava se autoritet vaše web stranice, a samim time poboljšava se i njen rang. Što je veći broj linkova sa web stranica koje su kvalitetne, to je bolji rang vaše web stranice na Google-u. Nemojte zaboraviti osigurati jednostavnu navigaciju na vašoj web stranici uz pomoć internih linkova. Dodavanje mape web stranice može biti vrlo korisno za Google robote kako bi pronašli sve linkove i sadržaje na vašoj web stranici.
Koristite društvene mreže
Web stranice odnosno društvene mreže kao što su Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, YouTube sa njihovim ogromnim dosegom i uticajem u svim zemljama svijeta predstavljaju velike platforme za promociju vaših proizvoda i usluga. Djeljenje sadržaja i blogova na platformama društvenih medija daje vam kredibilnost.
Više o samom oglašavanju putem Facebook-a i kako pravilno podesiti kampanju pročitajte u tekstu https://webmajstor.ba/kako-pokrenuti-uspjesnu-kampanju/.
Neka vaša web stranica bude prilagođena mobilnim uređajima
Trebalo bi da ste ovo već apsolvirali. Iako prije tri godine mnogi od vas nisu, a tada responzivni dizajn nije bio signal za rangiranje. Sada ipak jeste!
Pogledajte slijedeće tri ključne statistike iz Google-ovih promotivnih materijala koji jasno ilustriraju važnost optimizacije za mobilne uređaje:
1.Danas više ljudi pretražuje na mobilnim telefonima nego na računarima.
2.Ljudi imaju pet puta veću vjerojatnost da će napustiti web stranicu ako nije prilagođena mobilnim uređajima.
3.Više od polovice mobilnih korisnika ostavit će web stranicu ako je potrebno više od tri sekunde za učitavanje.
Budući da više ljudi pretražuje na mobilnim uređajima nego na računarima, mobilni uređaj generira više pregleda stranice. Ako vaša web stranica nije prilagođena mobilnim uređajima, manje je vjerojatno da će se korisnici zadržati. Ako je vaša web stranica spora, možda čak ne dočekaju ni učitavanje stranice.
Brzinu vašeg sajta i prijedloge kako riješiti sporo učitavanje stranice možete pogledati na linku https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/.
Ovdje dodajte nepouzdanost i sporost mobilnih internet mreža, i znajte da vaša web stranica mora biti mišićava i prejaka zvijer naklonjena mobilnim uređajima ili možda nećete ni imati šansu kod potencijalnog klijenta.
Na samom kraju preporuka za tekst "Kako biti prvi na Google."
Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Beecreative.ba je ambiciozan projekat koji okuplja freelancere iz različitih oblasti, uključujući kreativnu industriju, IT sektor i administraciju. Ova platforma ima za cilj povezivanje freelancera sa malim i srednjim preduzećima koja povremeno trebaju angažovati stručnjake za različite zadatke.
Cilj kampanje je bio značajno povećanje organskog prometa ka web stranici ordinacije Širbegović, a glavne strategije su uključivale istraživanje ključnih riječi, pisanje visokokvalitetnih blog postova i njihovu optimizaciju za pretraživače.