SEO optimizacija

SEO optimizacija ili kako biti prvi na Google je povećanje količine i kvalitete prometa na vašoj web stranici putem organskih rezultata.

SEO se sastoji od nekoliko tehnika optimizacije: Istraživanje ključnih riječi, poboljšanje brzine web stranice, On-Page SEO, Off-page, optimizacija sadržaja, link building.

On-Page SEO

Prvi od dva glavna faktora u rangiranju web stranice je On site ili On page optimizacija. Ovo je temelj Vaše web stranice i bez dobro urađene On page optimizacije, sve ostalo je uzaludno raditi.

 

Off - Page SEO

Off-page optimizacija (off-site SEO) odnosi se na primjenu određenih SEO tehnika izvan web stranice kako bi poboljšali pozicije na tražilicama i doveli kvalitetniji promet.

 

 

Istraživanje ključnih riječi

Istraživanje ključnih riječi jedan je od najvažnijih koraka u optimizaciji. Bez pravilnog istraživanja ključnih riječi za konkurenciju možete dobiti divove iz Vaše industrije koje ćete jako teško prestići.

Link building

Gradnja dolaznih linkova (link building) jedan je od najvažnijih faktora off-page optimizacije. Google i ostale tražilice koriste povratne linkove kao indikacije validating sadržaja, tako da će sajt sa mnogo povratnih linkova visoke kvalitete biti bolji od sličnog sajta sa manje povratnih linkova.

Brzina web stranice

Ukoliko se vaša web stranica učitava duže od 3 sekunde, velika je vjerovatnoća da će posjetioc napustiti sajt i otići kod konkurencije.

 

 

 

 

 

Optimizacija sadržaja

Sadržaj je jedan od najvažnijih elemenata u rangiranju. Važno je da je bogat informacijama, da nije kopiran, da su dobro raspoređene ključne riječi, ako pretjeramo sa ključnim riječima možemo biti kažnjeni. U tekstu koristite duge fraze ključnih riječi (longtail keywoord), jer imaju bolji efekat.

SEO optimizacija ključna je za uspjeh svakog biznisa iz razloga što dugoročno donosi besplatan promet. Naše SEO strategije povećat će prodaju i promet web stranice.

Način na koji je Vaša web stranica optimizovana može imati ogroman utjecaj na njegovo rangiranje na tražilici, a samim tim i na kvalitetu prometa (posjetioca).

75%

ukupnog prometa ide preko Google tražilice

70%

kompanija kaže da je SEO efikasniji od Google oglašavanja

106%

možemo povećati organski promet dopunjavanjem starih blogova sa novim sadržajem i slikama.

91%

sajtova ne dobija organski promet sa Google, uglavnom zbog činjenice da su loše optimizovani.

Povećajte promet i zaradu

Analiza web stranice

Naš SEO tim savršen je partner za uspješno poslovanje.

Klijenti o nama