Šta je SEO?

 

SEO optimizacija je praksa povećanja količine i kvalitete prometa na vašoj web stranici putem organskih rezultata.
Da bi ste shvatili šta SEO zapravo znači, analizirat ćemo njene elemente:
Kvaliteta prometa. Možete privući sve posjetioce na svijetu, ali ako dolaze na vašu web stranicu jer im Google kaže da ste izvor za Appleove računare, a Vi ste u stvarnosti poljoprivrednik koji prodaje jabuke, to nije kvalitetan promet. Umjesto toga želite privući posjetitelje koji su iskreno zainteresirani za proizvode koje nudite.
Količina prometa. Nakon što dobijete prave posjetioce klikom sa stranica koje su rezultat tražilice, takav promet je što veći to i bolji.
Organski rezultati. Oglasi čine značajan dio mnogih stranica kao rezultat tražilice. Organski promet je bilo koji promet koji ne morate platiti.

Zašto Vam je potreban SEO?

Većinom web prometa upravljaju glavne komercijalne tražilice, Google, Bing i Yahoo. Iako društvene mreže i druge vrste prometa mogu generirati posjete Vašoj web stranici, tražilice su primarna metoda za navigaciju za većinu korisnika Interneta. To vrijedi bilo da Vaša web stranica pruža sadržaj, usluge, proizvode, informacije ili samo nešto drugo.
Tražilice su jedinstveni u tome što pružaju ciljani promet – ljude koji traže baš ono što Vi nudite. Ako tražilice ne mogu pronaći Vašu web stranicu ili dodati Vaš sadržaj u svoje baze podataka, propuštate velike prilike za usmjeravanje prometa na Vašu web stranicu.
Upiti za pretraživanje – riječi koje korisnici upisuju u okvir za pretraživanje – nose izvanrednu vrijednost. Iskustvo je pokazalo da promet sa tražilice može izgraditi ili srušiti uspjeh neke organizacije. Ciljani promet na web stranicu može pružiti publicitet, prihod i izloženost tržištu kao ni jedan drugi kanal marketinga. Ulaganje u SEO može imati iznimnu stopu povrata u odnosu na druge vrste marketinga i promocije.

agsdix-smc-code-1

ON PAGE OPTIMIZACIJA

agsdi-income

OPTIMIZACIJA KONVERZIJA

agsdi-share

OFF PAGE OPTIMIZACIJA

LINK BUILDING (GRADNJA LINKOVA)

agsdi-target

ISTRAŽIVANJE KLJUČNIH RIJEČI

agsdix-smc-localization-1

LOKALNI SEO

NADOGRADITE SVOJ PAKET U SVAKOM TRENUTKU!

Osnovni paket

500,00 KM na mjesečnom nivou

check icon  Analiziramo Vašu Web stranicu
check icon 
Poboljšanje brzine sajta
check icon  Istraživanje i odabir ključnih riječi
check icon  Analiza konkurencije
check icon  On i Off site optimizacija
check icon  Optimizacija sadržaja
check icon  Link building (gradnja linkova)
check icon  Uklanjanje loših linkova
check icon  Praćenje statistika

plus icon

Posebna ponuda

 

Kreiranje i optimizacija Google My Business profila.

 

Profesionalna optimizacija GMB profila za lokalnu pretragu. Lokalna pretraga je nevjerojatno efikasan način povećanja prometa na tržištu online poslovanje. Uz pravilnu optimizaciju mogućit će Vam da privučete nove kupce.

 

agsdix-smc-search-item-1

Analiza tržišta i konkurencije

e

Istraživanje i odabir ključnih riječi

agsdi-list

On page optimizacija

agsdix-fas fa-cogs

Dodatna usavršavanja kroz Webmaster tools

agsdix-smc-browser-1

Unaprijediti strukturu sajta

agsdi-bar-chart-5

Analiza rezultata

Zašto SEO?

%

pretrage ide kroz Google-a

%

korisnika pretražuje internet kako bi pronašli informaciju koja im treba.

%

korisnika ne ide dalje od prve strane Google pretrage

%

korisnika koji su tražili informacije odlučuje se na kupovinu u toku 24 sata

Šta je On page optimizacija?

 

Prvi od dva glavna faktora u rangiranju web stranice je On site ili On page optimizacija. Ovo je temelj Vaše web stranice i bez dobro urađene On page optimizacije, sve ostalo je uzaludno raditi.

Način na koji je Vaša web stranica optimizovana može imati ogroman utjecaj na njegovo rangiranje na tražilici, a samim tim i na kvalitetu prometa (posjetioca). On site SEO se odnosi na optimizaciju naslova, teksta, H tagova, opis sadržaja, izbor i gustinu ključnih riječi, organizacija web stranice, optimizacija koda i poboljšanje brzine web stranice. 

ŠTA SPADA U
ON SITE OPTIMIZACIJU?

Sadržaj je jedan od najvažnijih elemenata u rangiranju web stranice. Važno je da je bogat informacijama, da nije kopiran, da su dobro raspoređene ključne riječi i da ima minimalno 1200 riječi, a više je poželjnije.

Glavni naslov treba ima da ima H1 oznaku, da je kratak i da se ključna riječ nalazi na početku naslova. Podnaslovi trebaju biti poredani po hijerarhiji, najveću važnost poslije glavnog naslova ima H2 tag i u njemu treba da se nalazi ključna riječ, a zatim H3, H4…

Google je potvrdio da opis sadržaja nema uticaja na rangiranje web stranice, ali definitivno ima na dovođenje posjetioca. Opis sadržaja ili meta description mora biti privlačan, dužine 120-140 riječi i da sadrži ključnu riječ.

Gustina ključnih riječi bi trebala biti oko 1,5%, ako pretjeramo sa ključnim riječima možemo biti kažnjeni. U tekstu koristite duge fraze ključnih riječi, jer imaju bolji efekat.

Pravi dizajn URL-a je još jedan važan zahtjev za dobar unos u rezultate tražilice. Ovdje se koriste ključne riječi i URL-ovi su strukturirani jasno i jednostavno. URL adrese moraju biti “SEO friendly”.

Ovo je dobar primjer strukture URL-a:

  • http://www.example.org/games/video-game-history

Ovo je loš primjer strukture URL-a:

  • http://www.imdb.com/title/tt0468569

Mapa stranice ili sitemap se odnosi na prikupljanje i pregled svih stranica unutar web stranice. Kreiranjem sitemap stranice možete značajno ubrzati indeksiranje (XML format) sajta. Osim toga, pruža posjetiocu pregled i pomaže mu da lakše pronađe tražene informacije na web stranici.

Sve glavne kategorije stranice trebaju biti povezane putem početne stranice. Glavni meni nalazi se desno od logotipa i lagan je za navigaciju po sajtu. Linkovi trebaju biti povezani sa srodnim stranama sajta i treba da sadrže maximalno 2-3 linka kako bi olakšali kretanje kroz sajt i indexiranje od strane Google robota. Svi linkovi treba da budu što je moguće više HTML i tekstualni elementi, a izbegavati JavaScript, Flash…

Interno linkovanje pozitivno utiče na rangiranje web stranice. Što je interno linkovanje bolje i bržebpretraživač može indeksirati odgovarajuće podstranice. Kao i uvijek do sada, ključne riječi trebale bi da se koriste za interno linkovanje i odgovarajući tekstovi da budu povezani sa njima.

Brzina sajta može poboljšati rangiranje. Ukoliko se sajt otvara dugo i veoma sporo postoji velika vjerovatnoća da će korisnik napustiti sajt i otići kod konkurencije. Pokazalo se da dužina učitavanja web stranice loše utiče na konverzije. Morate omogućiti kompresiju, smanjiti CSS, JavaScript i HTML, ukloniti JavaScript koji blokira renderiranje, koristiti CDN, optimizovati slike…

Šta je Off page optimizacija?

 

Off-page optimizacija (naziva se i off-site SEO) odnosi se na primjenu određenih SEO tehnika izvan Vaše web stranice kako bi poboljšali Vaše pozicije na tražilicama i doveli kvalitetniji promet. Gradnja dolaznih linkova (link building)  je u samom središtu off-page optimizacije. Tražilice koriste povratne linkove kao indikacije kvalitetnog sadržaja, tako da će sajt sa mnogo povratnih linkova visoke kvalitete biti bolji od sličnog sajta sa manje povratnih linkova.

Postoji nekoliko Off site strategija koje su primjenjuju tokom optimizacije: gradnja povratnih linkova (backlinkova), marketing na društvenim mrežama, guest postovi, pisanje bloga, forum marketing…

ŠTA SPADA U
OFF SITE OPTIMIZACIJU?

Broj i kvalitet povratnih linkova na Vašu web stranicu važan je kriterij rangiranja. Što je kvalitet stranice bolji, veća je vjerovatnoća da će se stranica naći na Google i tako povećati autoritet i promet Vaše web stranice. Gradnja linkova je najzahtjevniji dio posla i zahtjeva jako često dobar budžet, ali to ne znači da trebate kupovati linkove. Tražilice ulažu puno vremena i resursa u pronalaženju načina da ih otkriju, a nakon što web stranice budu dovedene u vezu sa kupovinom linkova rizikuje Google penale i njihovo rangiranje može otići u zaborav.

Cilj društvenih mreža je povećanje baze pratioca i gradnja reputacije. Iako, nemaju nikakav uticaj na rangiranje društvene mreže su od velike koristi. Možete povećati bazu pratioca, proširiti kontakte, dijeliti sadržaj i na taj način povećati promet web stranice ili bloga.

Guest post znači pisanje članaka na drugom sajtu ili blogu. Blogeri trebaju kvalitetan sadržaj. Samim tim što napišete kvalitetan članak imate mogućnost da postavite link prema svoj sajtu i na taj način gradite dobre odnose sa drugim blogerima. Kada je u pitanju SEO, pisanje guest postova na drugim stranicama je pet puta vrijednije nego kreiranje novih sadržaja na vlastitoj web stranici. Sve dok dobijete povratni link naravno.

Blog je jedan od najboljih načina za povećanje prometa web stranice i za promociju na internetu. Redovno objavljivanje sadžaja stimuliše pretraživače da redovno obilaze Vaš web sajt i da ga bolje rangiraju u tražilici. Redovno objaljivanje kvalitetnog sadržaja zainteresovat će posjetioce da dolaze na Vaš web sajt. Svaki tekst bi trebao imati dobro podešene H tagove i 1200-2000  riječi.

Pronađite online forume koji su tematski slični sa Vašim web sajtom i aktivno učestvujte u diskusijama. Pronađite forume koji dozvoljavaju postavljanje linkova i da su “do-follow” linkovi. Na taj način ćete preusmjeriti pretraživače na Vaš web sajt. Google je rekao linkovi sa foruma nemaju nikakav uticaj na rangiranje ili je jako mali. Međutim, forum će Vam pomoći da izgradite reputaciju u svojoj oblasti.

Šta je link building i zašto je važan?

 

Linkbuilding je bitan dio SEO optimizacije i fokusira se na gradnju dolaznih linkova na osnovu kojih se može poboljšati rangiranje web stranice, a boljim pozicijama dolazimo i do povećanja prometa. 

Linkbuilding je je proces građenja povratnih linkova sa drugih sajtova prema Vašem sajtu. Gradnja linkova je metoda koja doprinosi boljem rangiranju Web stranice za određene ključne riječi i spada u dio Off site optimizacije. Cilj je napisati tekst sličan našoj tematici koji će se dobro rangirati na Google tražilici i preko njega dobijati konstantno posjetu prema našim člancima i početnoj stranici, na taj način jačamo autoritet. Postoje mnoge tehnike za izgradnju linkova i definitivno spada u najteži dio optimizacije, jer ne zavisi sve od nas.

Kao što smo već rekli, linkovi su veoma važan signal koji pretraživači koriste za određivanje rangiranja. Dakle, znamo da povećanje broja linkova visokog kvaliteta prema Vašoj web stranici mogu značajno povećati šanse za dobro rangiranje.
Trebamo obratiti pažnju na No-follow linkove. Postoji atribut koji se ponekad može primijeniti na linkove koje se nazivaju “nofollow” atribut. Ako se doda, obični korisnik nećete primijetiti razliku. Ali, ako pogledate kod linka, on će izgledati malo drugačije:
<a href=”http://www.naziv-sajta.com” rel=”nofollow”>Naziv sajta</a>

Ovo govori Googleu da ne proslijeđuje ništa preko ovog linka na postavljeni URL. Drugim riječima, kažete Google pretraživaču da ne vjerujete ovom linku i da ga odbije od bilo kakvog indexiranja. Iz tog razloga nofollow linkovi neće pomoći Vašem sajtu da se bolje rangira.

Istraživanje ključnih riječi

Ključne riječi su sastavni dio web stranice. Potrebno je prikupiti sve relevantne ključne riječi, odrediti koje su najtraženije, za koje vlada najveća konkurencija. Ključne riječi precizno raspoređujemo i na osnovu njih gradimo tekstove preko kojih ćemo dobijati veliki dio posjete.

Istraživanje ključnih riječi je prvi korak u optimizaciji Vaše web stranice. Bez pravilnog istraživanja ključnih riječi za konkurenciju možete dobiti divove iz Vaše industrije koje nećete nikada prestići ili će to biti jako teško. Postoji niz faktora koje morate uzeti u obzir prilikom istraživanja ključnih riječi i postavljanja strategije za ključne riječi. Na taj način ćete biti u mogućnosti da uspostavite i utvrdite snažnu strategiju ključnih riječi koja će Vam pomoći da se nađete na vrhu tražilice za fraze koji odgovaraju Vašoj industriji.

Pored glavnih ključnih riječi potrebno je istražiti i ključne riječi koje imaju nekoliko riječi u sebi. Ovo je dobro iz razloga što ključne riječi sa više fraza imaju slabiju konkurenciju i lakše ćete doći do vrha pretrage, na taj način jačate autoritet sajta i otvara sebi put za bolje rangiranje glavnih ključnih riječi.