Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Druženje, edukacija, networking, vrhunski predavači i super atmosfera obilježili su druženje na 2. Sarajevo Digital Marketing seminaru. U hotelu Ibis Sarajevo regionalni digital marketing stručnjaci nesebično su podjelili svoje znanje sa oko 100 učesnika konferencije. Razgovaralo se o mnogim aktuelnim temama iz svijeta digitalnog marketinga: Facebook i Google oglasima, targetiranju ciljnih skupina, optimizaciji reklamnih kampanja…
Seminar je otvorio Dušan Pilipović sa predavanjem o optimizaciji budžeta digitalnih kampanja. Nastavio je Andrej Tonković marketing direktor agencije Arbona iz Hrvatske koji je govorio o tehnikama marketinga na Facebooku.
Jedno od najzapaženijih predavanja održao je i SEO stručnjak iz Srbije Nenad Pantelić koji je održao i jednodnevnu radionicu o Google oglasima.
Predavanja su naišla na fantastične reakcije učesnika, Faris Začina, CEO kompanije Minstry Of Programing održao je izuzetno predavanje o povezivanju kulture firme i brenda te zanimljivim i originalnim metodama marketinga za mala i srednja preduzeća. Prema ocjenama publike najbolje predavanje na seminaru održao je fantastični predavač i vrhunski stručnjak iz oblasti digtalnog marketinga Nedim Šabić koji je govorio o digital marketing strategijama. Originalan pristup, zabavno predavanje i genijalne marketinške solucije obilježile su Nedimovo predavanje. Šabić je još jednom pokazao zašto su ga u svojim digitalnim kampanjama angažovale najveće svjetske kompanije.
“Jasan cilj, odnosno persona kojoj se obraćamo u marketing kampanjama, analiziranje njenih navika, kada ustaje, šta radi, kako provodi dan i šta joj i kada joj nudimo naš proizvod i uslugu? Moramo znati odgovore na sva ta pitanja ukoliko želimo uspjeti sa kampanjom ” Nedim Šabić
Jedan od prokrovitelja ovogodišnjeg seminara je njemačka razvojna organizacija Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
U digitalnom svijetu sve se dešava izuzetnom brzinom, stvari se mijenaju iz dana u dan, ono što ste danas znali sutra ne vrijedi pa je izuzetno važno konstanto se educirati. Digitalizacija je bitan preduvjet rasta i razvoja ekonomije u globalnim razmjerama, zbog toga smo odlučili podržati SDM konferenciju te smo ih sponzorirali kao i učešće kompanija koje dolaze iz sektora drvoprerade, prerade metala i turizma, izjavili su iz GIZ-a.
Na konferenciji je promovirana i projektna webplatforma koju je GIZ pokrenuo ove godine www.b2bit.ba. A pod pokroviteljstvom Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) organizovane su i posebne radionce.
Naravno dugujemo i veliku zahvalnost našim partnerima IUS-u i GIZ-u a kao nastavak saradnje sa International University of Sarajevo najvljujemo i besplatne edukacije za njihove polaznike.
Medijski pokrovitelj ovogodišnjeg Sarajevo Digital Markting seminara je portal Oslobodjenje.ba.
Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Beecreative.ba je ambiciozan projekat koji okuplja freelancere iz različitih oblasti, uključujući kreativnu industriju, IT sektor i administraciju. Ova platforma ima za cilj povezivanje freelancera sa malim i srednjim preduzećima koja povremeno trebaju angažovati stručnjake za različite zadatke.
Cilj kampanje je bio značajno povećanje organskog prometa ka web stranici ordinacije Širbegović, a glavne strategije su uključivale istraživanje ključnih riječi, pisanje visokokvalitetnih blog postova i njihovu optimizaciju za pretraživače.