Usluge iznajmljivanja automobila mogu biti pravna noćna mora za vlasnike agencija. Konkurencija se toliko raširila da ih samo u blizini aerodroma ima na desetine, a da ne spominjemo da svaki hotel ima agenciju sa kojom sarađuje.
Druženje, edukacija, networking, vrhunski predavači i super atmosfera obilježili su druženje na 2. Sarajevo Digital Marketing seminaru. U hotelu Ibis Sarajevo regionalni digital marketing stručnjaci nesebično su podjelili svoje znanje sa oko 100 učesnika konferencije. Razgovaralo se o mnogim aktuelnim temama iz svijeta digitalnog marketinga: Facebook i Google oglasima, targetiranju ciljnih skupina, optimizaciji reklamnih kampanja…
Seminar je otvorio Dušan Pilipović sa predavanjem o optimizaciji budžeta digitalnih kampanja. Nastavio je Andrej Tonković marketing direktor agencije Arbona iz Hrvatske koji je govorio o tehnikama marketinga na Facebooku.
Jedno od najzapaženijih predavanja održao je i SEO stručnjak iz Srbije Nenad Pantelić koji je održao i jednodnevnu radionicu o Google oglasima.
Predavanja su naišla na fantastične reakcije učesnika, Faris Začina, CEO kompanije Minstry Of Programing održao je izuzetno predavanje o povezivanju kulture firme i brenda te zanimljivim i originalnim metodama marketinga za mala i srednja preduzeća. Prema ocjenama publike najbolje predavanje na seminaru održao je fantastični predavač i vrhunski stručnjak iz oblasti digtalnog marketinga Nedim Šabić koji je govorio o digital marketing strategijama. Originalan pristup, zabavno predavanje i genijalne marketinške solucije obilježile su Nedimovo predavanje. Šabić je još jednom pokazao zašto su ga u svojim digitalnim kampanjama angažovale najveće svjetske kompanije.
“Jasan cilj, odnosno persona kojoj se obraćamo u marketing kampanjama, analiziranje njenih navika, kada ustaje, šta radi, kako provodi dan i šta joj i kada joj nudimo naš proizvod i uslugu? Moramo znati odgovore na sva ta pitanja ukoliko želimo uspjeti sa kampanjom ” Nedim Šabić
Jedan od prokrovitelja ovogodišnjeg seminara je njemačka razvojna organizacija Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
U digitalnom svijetu sve se dešava izuzetnom brzinom, stvari se mijenaju iz dana u dan, ono što ste danas znali sutra ne vrijedi pa je izuzetno važno konstanto se educirati. Digitalizacija je bitan preduvjet rasta i razvoja ekonomije u globalnim razmjerama, zbog toga smo odlučili podržati SDM konferenciju te smo ih sponzorirali kao i učešće kompanija koje dolaze iz sektora drvoprerade, prerade metala i turizma, izjavili su iz GIZ-a.
Na konferenciji je promovirana i projektna webplatforma koju je GIZ pokrenuo ove godine www.b2bit.ba. A pod pokroviteljstvom Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) organizovane su i posebne radionce.
Naravno dugujemo i veliku zahvalnost našim partnerima IUS-u i GIZ-u a kao nastavak saradnje sa International University of Sarajevo najvljujemo i besplatne edukacije za njihove polaznike.
Medijski pokrovitelj ovogodišnjeg Sarajevo Digital Markting seminara je portal Oslobodjenje.ba.
Usluge iznajmljivanja automobila mogu biti pravna noćna mora za vlasnike agencija. Konkurencija se toliko raširila da ih samo u blizini aerodroma ima na desetine, a da ne spominjemo da svaki hotel ima agenciju sa kojom sarađuje.
Digitalni marketing je neophodan, ali ne zaboravite tradicionalni marketing za jos bolje rezultate. Sada više nego ikad, potrošači istražuju proizvode i usluge na mreži prije kupovine. Čak i u standardnim prodavnicama, 82 posto korisnika pametnih telefona traži recenzije ili informacije o proizvodu koji će kupiti. Stoga je logično da 99 posto poduzeća planira povećati ulaganja […]
eCommerce platforme doživjele su značajan razvoj u posljednjih nekoliko godina. Od pandemije, svi modni brendovi su bili zainteresovani za redizajn svojih web stranica,