Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Društvene mreže su sada tako dobro uspostavljene, da postoji jezgro “Top 5” društvenih mreža koje se ne mijenjaju godinama.
Kao što ćemo vidjeti u ovom postu, sajtovi najpopularnijih društvenih mreža mnogo se razlikuju po nivou upotrebe u različitim zemljama i demografiji. Razmišljanje o ovim razlikama u popularnosti različitih društvenih mreža je zaista važno kada ciljate na određenu publiku.
Posebno je zanimljivo koliko se neke zemlje razlikuju u pogledu korištenja društvenih mreža i iznenađujuće su činjenice da zapadne zemlje ustvari zaostaju za stepenom usvajanja.
Treba istači:
Kada upoređujete najpopularnije društvene mreže, najbolje je da ih pregledate aktivnim korištenjem računa, a ne samo broj korisničkih naloga. U ovom tekstu ćemo vidjeti kako neke društvene mreže brže rastu od drugih, dok neke već sada počinju da padaj.
Kao što vidite Facebook dominira, unatoč negativnom medijskom zanosu, moramo priznati da će još dugo vremena biti glavna društvena mreža. Nedavno su izašli sa podacima da imaju oko 2 milijarde mjesečno aktivnih korisnika i više od milijardu koji se dnevno prijavljuju na Facebook.
Statistika pokazuje da je Facebook Messenger, druga najpopularnija aplikacija za razmjenu poruka, odma iza WhatsApp-a.
YouTube
Iako nije klasična društvena mreža, Youtube se može prepoznati kao zasebna društvena mreža kao premijerna internetska lokacija za gledanje video zapisa. Poslije Google-a, Youtube je drugi po veličini pretraživač uprkos tome što je u vlasništvu Google-a.
Od muzičkih spotova i filmova, do vlogova YouTube ima sve. Youtube je takođe pokrenuo premium opciju, koja se zove YouTube Red, koja uklanja sve reklame iz video snimaka. Takođe, sada nudi YouTube TV, usluga za prijenose uživo.
Instagram je postao jedna od najpopularnijih društvenih mreža za dijeljenje fotografija. To je vrhunska društvena mreža za dijeljenje fotografija u realnom vremenu i kratki video zapisi dok ste u pokretu.
Sada je čak i vodeća reklamna platforma za brendove, kao i Instagram Influencers, koji legitimno generišu prihode kroz mrežu. Aplikacija je u početku bila dostupna samo za iOS platformu, s obzirom da je popularnost porasla proširili su se na Android i Windows telefone, zajedno sa web sajtom. Instagram je kupljen za milijardu dolara od Facebooka u 2012.godini.
Twitter je poznat kao mreža za mikroblogging u stvarnom vremenu, gdje se najprije objavljuju vijesti. Većina korisnika ga voli zbog svoje kratke poruke (sada 280 karaktera).
Twitter je osnovan u martu 2006.godine, a osnivači su Jack Dorsey, Noah Glass, Biz Stone i Evan Williams, a lansiran je u julu iste godine. Mreža je brzo stekla popularnost širom svijeta. U 2012.godini više od 100 miliona korisnika objavljivalo je 340 miliona tweetova dnevno, 2013.godine bila je jedna od najposjećenijih web stranica.
Twitter se dramatično promjenio tokom godina, a danas je mnogo kritikovan od strane korisnika da funkcioniše gotovo identično kao Facebook. Osim Twitter Card integracije, koja sada olakšava dijeljenje svih vrsta multimedijalnog sadržaja u tweetovima, ubrzo možemo očekivati da će i Twitter imati svoj „Timeline“.
Snapchat
Snapchat je aplikacija koja izuzetno napreduje i bazirana je samo na mobilne uređaje. To je jedna od najbrže rastućih mobilnih aplikacija. Jedna od glavnih koncepata Snapchata je da su slike i poruke dostupne samo kratko vrijeme prije nego što postanu nedostupni. Aplikacija se razvila od prvobitnog fokusiranja na dijeljenje fotografija između osoba i trenutno sadrži „Stories“ od 24-satnog hronološkog sadržaja, zajedno sa „Discover“ kako bi robne marke prikazivale zabavu kratkog formata koju podržavaju oglasi. Od februara 2018. Snapchat ima 187 miliona aktivnih korisnika dnevno.
Linkedin je društvena mreža za profesionalce. Svako ko treba da uspostavi veze da bi unaprijedio svoje poslovanje i karijeru, trebao bi da bude na Linkedin-u. Profili su dizajnirani da izgledaju kao ekstremno detaljne biografije, s odjeljcima za radno iskustvo, obrazovanje, volonterski rad, certifikate, nagrade i sve druge relevantne informacije vezane za vaš rad.
Korisnici mogu promovisati sebe i svoje poslovanje uspostavljanjem veza sa drugim profesionalcima, interakcijom u grupnim diskusijama, postavljanjem oglasa za posao, prijavom na posao, objavljivanjem članaka i još mnogo toga.
Google+
Početkom ljeta 2011.godine Google+ postao je najbrže rastuća društvena mreža ikada. Nakon nekoliko propalih pokušaja sa Google Buzzom i Google Wave, pokušali su sa Google+.
Niko nije trebao još jedan Facebook klon, pa je Google+ uvijek bio široko kritikovan zbog toga što je društvena mreža koju niko nije koristio. Krajem 2015.godine novi Google+ je bio razvijen kako bi stavio više naglaska na svoje zajednice kako bi malo više razlikovao platformu i pružio postojećim korisnicima više onoga što žele.
Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Beecreative.ba je ambiciozan projekat koji okuplja freelancere iz različitih oblasti, uključujući kreativnu industriju, IT sektor i administraciju. Ova platforma ima za cilj povezivanje freelancera sa malim i srednjim preduzećima koja povremeno trebaju angažovati stručnjake za različite zadatke.
Cilj kampanje je bio značajno povećanje organskog prometa ka web stranici ordinacije Širbegović, a glavne strategije su uključivale istraživanje ključnih riječi, pisanje visokokvalitetnih blog postova i njihovu optimizaciju za pretraživače.