Lokalna pretraga (SEO)

 

Nekoliko savjeta šta je lokalna pretraga, kako započeti i popraviti svoj SEO.

Svaka manja kompanija ili biznis koji je tek u razvoju može povećati svoje poslovanje i privući više klijenata koristeći lokalne SEO strategije. U nastavku ćemo navesti nekoliko razloga zašto lokalni SEO može povećati Vašu vidljivost na internetu.

Lokalna pretraga (SEO)

 

Nekoliko savjeta šta je lokalna pretraga, kako započeti i popraviti svoj SEO.

Svaka manja kompanija ili biznis koji je tek u razvoju može povećati svoje poslovanje i privući više klijenata koristeći lokalne SEO strategije. U nastavku ćemo navesti nekoliko razloga zašto lokalni SEO može povećati Vašu vidljivost na internetu.

Šta je lokalna pretraga?

Lokalna pretraga je nevjerovatno efikasan način povećanja prometa na tržištu online poslovanje. U toku pretrage za neki proizvod ili uslugu Google će prikazati lokalne rezultate i na taj način pomaže kompanijama da promovišu svoje proizvode i usluge lokalnim klijentima. To se postiže različitim metodama, a neki od najvažnijih faktora su Google My Business, citati, linkovi, SEO Vaše web stranice, ocjene korisnika itd.

Prvo, pogledajmo razliku između informativne pretrage i onoga što je poznato kao lokalna pretraga.

DA LI STE ZNALI? Prema Google podacima, 46% pretraživanja sada ima lokalnu pretragu.

Sa dobro urađenom SEO optimizacijom i jakim autoritetom svako se može rangirati za frazu izrada web stranica. Međutim, kada ima mnogo više pretrage za uslugu, onda to postaje izrada web stranica Sarajevo ili najbolja firma u Sarajevu za izradu web stranica.

Za ove vrste pretrage, koje obično uključuju lokaciju pretraživači razumiju da korisnik želi poslovne prijedloge ili popis firmi na temelju lokacije. To je upravo ono što oni nude na stranicama rezultata lokalne pretrage.