Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Kao potpuno racionalni korisnik interneta možda mislite da nitko ne klikne na Facebook oglase.
Pogrešno.
Facebook svake godine ostvaruje preko 4 milijarde dolara prihoda od oglašavanja. Ipak mnogi dosta puta kliknu na reklamu.
Koliko ste puta sebi postavili pitanje kako se reklamirati na Facebooku? Kako da ih pridobijete da kliknu na vaše oglase? Još važnije, kako ih pridobiti za kupovinu vašeg proizvoda?
Mnogi marketing menadžeri koji su pokušali Facebook oglase u svojim ranim počecima, odlučili su da Facebook oglašavanje ne funkcionira. Nemojte im vjerovati.
Ako je vaša kompanija potpuno nova na Facebooku, započnite sa ovim Facebook marketing vodičem. Zatim se vratite na ovaj post kako biste duboko zaronili u facebook oglašavanje.
U ovom vodiču "Kako se reklamirati na Facebooku" ćete saznati da li je baš vama potrebno Facebook oglašavanje i kako pokrenuti uspješne kampanje. Pokrit ćemo najčešće pogreške oglašavača i najveći faktor u uspjehu vašeg facebok oglasa.
Facebook oglasi dolaze u nekoliko varijanti. Možete promovirati svoje usluge, postove na stranici ili samu web stranicu. Unatoč sve većem fokusu Facebooka na internim oglasima i zadržavanju prometa na svojoj web stranici, i dalje možete biti uspješni u slanju korisnika na vašu web stranicu.
Facebook oglasi ciljani su korisnicima na osnovu njihovih podataka o lokaciji, demografiji i informacijama na profilu. Mnoge od tih opcija dostupne su samo na Facebook-u. Nakon što izradite oglas, postavljate odabranu sumu novca koju želite uložiti za reklamu i svaki klik od strane korisnika bit će uračunat dok se ne dostigne limit vaše sume te će vam taj iznos biti naplaćen sa računa.
Tko bi trebao uraditi Facebook oglašavanje?
Mnoge tvrtke ne uspijevaju na Facebook oglašavanju jer nisu iz odgovarajuće branše pogodne za facebook oglašavanje. Uvijek bi ste trebali testirati nove marketinške kanale, posebno prije nego što potražnja počne povećavati cijene, ali prethodno razmotrite i pobrinite se da se vaš poslovni model uklapa u mrežu.
Facebook oglasi više su poput prikaznih oglasa koji plijene pažnju a ne oglasi bazirani na rezultatima pretrage na internetu. Oni se u stvari korsite za generiranje potražnje, a ne da ispunjavaju tu potražnju. Korisnici se na Facebooku povezuju sa svojim prijateljima, a ne da pronađu proizvode za kupovinu.
Poslovni model
Čak i ako u početku tražite samo adresu e-pošte, trebate na kraju naplatiti novac od tih korisnika da bi vaši oglasi bili profitabilni.
Najbolji poslovni model koji odgovara Facebook oglasima ostvaruje prihod od svojih korisnika tokom vremena, a ne sve odjednom. Korisnik vam je možda dao e-poštu, ali morate izgraditi više povjerenja prije nego što kupi bilo šta.
Ne biste trebali ovisiti o jednoj velikoj kupovini od korisnika. Nekoliko manjih kupovina je mnogo idealnije od toga.
Na primjer poznata web stranica Udemy, fokusirana je na pridobivanje korisnika da se prijave na stranicu prilikom njihove prve posjete. Njihov cilj je da ostvare profit na oglasu tek za šest mjeseci (ne jedan dan), tako što korisnike Facebooka pretvaraju u dugoročne korisnike. Njihov cilj je 20% povrata na oglas uložen prvi dan i 100% povrata u roku od šest mjeseci. Ti brojevi mogu poslužiti kao grubi vodič za vašu kompaniju.
Kako usmjeriti Facebook oglašavanje?
Pogreška broj jedan koju većina korisnika Facebook oglašavanja čini je to što ne ciljaju svoju publiku ispravno. Opcije ciljanja ili usmjeravanja oglasa na Facebooku su neusporedive sa bilo kojom drugom mrežom na koju bi postavili vaš oglas. Na Facebooku možete ciljati korisnike prema slijedećim parametrima:
· Lokacija
· Dob
· Rod
· Interesi korisnika
· Veze sa drugima
· Status ljubavne veze
· Jezici
· Obrazovanje
· Radna mjesta
Svaka opcija može biti korisna, ovisno o vašoj publici, usluzi ili produktu koji prodajete. Većina trgovaca trebala bi se koncentrisati na mjesto, dob, spol i interese.
Lokacija vam omogućuje da ciljate korisnike u zemlji, državi, gradu ili poštanskom broju koji vam je u dosegu usluga koje pružate.
Ciljanje dobi i spola trebalo bi se temeljiti na vašim postojećim korisnicima. Ako su žene od 25 do 44 godine starosti najveći dio vaših klijenata, počnite tako što ćete ciljati samo njih. Ako se pokažu kao profitabilni, možete proširiti svoje ciljeve odnosno i druge grupe.
Ciljanje interesa je najmoćnija, ali dosta zloupotrijebljena značajka Facebook oglašavanja. Prilikom izrade oglasa imate dvije opcije: široke kategorije ili precizne interese.
Ciljanje širokih kategorija
Široke kategorije uključuju teme poput vrtlarstva, horor filmova i potrošačke elektronike. Nedavno je Facebook dodao novije ciljeve kao što su ljudi koji su zaručeni (1 godina), oni koji očekuju dijete, koji su van rodnog grada i koji imaju rođendan za sedam dana.
Široki interesi mogu se činiti učinkovitim načinom postizanja velike publike. Međutim, ti korisnici često koštaju vas više a oni sami troše manje. Izbjegavajte upotrebu ciljanja širokog područja – naš je savijet.
Ciljanje preciznih interesa
Ciljanje preciznih interesa omogućuje vam da ciljate korisnike na temelju informacija u svom profilu, uključujući popisa željenih prijatelja i interesa, stranice koje vole, aplikacije koje upotrebljavaju i drugih sadržaja profila kao na primjer postova koje postavljaju na svoje profile. Najbolji povrat ulaganja možete pronaći pomoću ciljanog preciznog interesa.
Umjesto ciljanja širokih pojmova za vašu branšu poput "joga" ili "digitalne fotografije", fokusirajte se na ciljane interese. Istražite koje časopise i blogove vaši klijenti čitaju, koga slijede na Twitteru i koje srodne proizvode kupuju. Ako upotrebljavate ciljane interese na ovaj način, doći ćete do ljudi koji su najviše zainteresirani za vaš oglas i najviše spremni potrošiti novac na vaše usluge ili proizvod.
Na primjer, kada bi smo dodali novi kurs za DJ-a na npr Udemy stranici, ne bi smo samo ciljali interes "DJ disko".
Umjesto toga, izradili bi oglase koji ciljaju DJ publikacije kao što su DJ Magazine i Mixmag. Zatim bi izradili još jedan oglas koji cilja DJ marke poput Traktor i Vestax. Dakle potrebno je kombinovati manje, srodne interese u grupu sa publikom od 50.000 do 1+ miliona. Ovakva struktura će izraditi oglase sa velikom publikom koja će vjerojatno izroditi dosta budućih korisnika.
Rotiranje oglasa
Svaka kampanja bi trebala imati najmanje tri oglasa sa istim ciljanim interesima. Korištenje malog broja oglasa omogućit će vam prikupljanje podataka o svakoj od njih. Za određenu kampanju samo 1-2 oglasa okupit će puno dojmova, stoga nema potrebe da aktivirate previše oglasa odjednom – u isto vrijeme.
Nakon nekoliko dana izbrišite oglase sa najnižim klikovnim postotkom (CTR-om) i zadržite iteraciju na pobjednicima da neprestano povećate svoj CTR. Ciljajte na 0,1% kao mjerilo.
Unatoč krivulji učenja, Facebook oglašavanje može biti veliki marketinški kanal za pravi posao. Najvažnije tačke koje treba zapamtiti odnose se na ciljane interese, upotrebljavanje slika koje privlače pažnju, privlačenje korisnika da budu pretplaćeni na vašem kanalu i praćenje vaših statistika.
Dosta toga nismo stigli napisati na temu Facebook oglašavanja, tako da sa obzirom na prostornu i vremensku ograničenost zaustavićemo se ovdje. Očekujte naš novi članak koji će izaći kao nastavak na temu Faceboook oglašavanje. Budite pozdravljeni i pratite naš portal!
Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Beecreative.ba je ambiciozan projekat koji okuplja freelancere iz različitih oblasti, uključujući kreativnu industriju, IT sektor i administraciju. Ova platforma ima za cilj povezivanje freelancera sa malim i srednjim preduzećima koja povremeno trebaju angažovati stručnjake za različite zadatke.
Cilj kampanje je bio značajno povećanje organskog prometa ka web stranici ordinacije Širbegović, a glavne strategije su uključivale istraživanje ključnih riječi, pisanje visokokvalitetnih blog postova i njihovu optimizaciju za pretraživače.