Plaza.ba je lider u maloprodaji kozmetike i poznat je po tome što je jedan od prvih koji je zakoračio na isto tržište u BiH.
Njihovi proizvodi se kreću od parfema do svih vrsta kozmetičkih proizvoda. Danas posluju u 4 lokalne trgovine i webshopu.
Plaza.ba nas je angažovala da im pomognemo u povećanju organskog prometa za određene proizvode / kategorije, povećanju svijesti o brendu i općenito radu na tehničkim poboljšanjima.
Rješenje
Predložili smo jednokratno rješenje u tri koraka koje je provedeno za 4 sedmice:
Tehnička optimizacija
On-page
Off-page
Tehnički problemi
Prvi korak u ovoj SEO kampanji bio je identificiranje tehničkih problema poput malog broja sadržaja koji je na prvom mjestu u smislu uticaja na rast organskog prometa, kao i brzine učitavanja web stranice na drugom mjestu.
Da bismo optimizovali vrijeme učitavanja stranice, napravili smo optimizaciju slika, jer je to bio glavni problem. Uklonili smo preko 250 velikih slika koje su previše usporavale web stranicu, ali nisu dale dovoljnu vrijednost, a ostale smo komprimirali.
Brzina učitavanja kretala se od 4 do 8 sekundi za većinu stranica. Neke su stranice dobile još veći poticaj.
Prije
Rezultati sa Google Page Speed tool-aRezultati nakon optimizacije
Bilo je nekih drugih problema za koje smo napisali preporuke i upute kako iste popraviti, ali proračun je dopuštao samo djelomična rješenja. To je vjerojatno utjecalo na stopu rasta, ali klijent je bio zadovoljan rezultatima koje smo postigli. Kao i svaki put do sada u projekat je bio uključen naš SEO kolega Jure Kljajić.
On-page problemi
Za ovu SEO kampanju, glavni fokus je bio ovdje.
Plaza.ba se dobro rangirala za neke pojmove imajući hiljade impresija za određene proizvode, ali sa samo nekoliko klikova. Te stranice nazivamo „potencijalnim stranicama“, jer je Google jasno odlučio da se sadržaj stranice podudara s namjerom korisnika i zato je prikazuje korisnicima ispred određenog pojma za pretraživanja.
Veliki G nam je govorio da smo na dobrom putu, ali da treba uložiti više napora u optimizaciju tih stranica.
Tako smo napravili listu od 20 proizvoda s najvećim potencijalom za rast i započeli on-page analizu, istovremeno gledajući šta već odgovara njihovim konkurentima.
Nakon brzog pregleda, vidjeli smo da većina stranica proizvoda plaza.ba ima loše napisan opis ili čak nikakav opis, pa je to bio naš prvi odabir.
Dobro je poznata činjenica da Google obožava kombinaciju sadržaj+linkovi. Stoga smo odlučili ići sa nikada zastarjelim SEO pristupom.
Otvorili smo novi list, organizovali podatke i započeli pisanje opisa proizvoda. Svaki proizvod je imao ~ 200 riječi sadržaja s ključnim riječima koje su prirodno umetnute u naslove, zajedno sa samim opisom.
SAVJET: Koristite podatke Google Search Console-a da biste pronašli ključne riječi koje biste trebali koristiti prilikom stvaranja potencijalnog sadržaja za stranicu. Filtrirajte one ključne riječi koje se rangiraju na prosječnoj poziciji između 6 i 10 jer će imati najveći utjecaj na CTR nakon što pojačaju rezultate pretraživanja.
Off-page SEO
Izgradnja backlinkova za povećanje organskog prometa - stara škola, ali djeluje. Mogućnosti povezivanja su svugdje oko nas, ali ako ih u početku ne vidite, postoje alati koji vam mogu pomoći, poput SEMRush ili Ahrefs. Preciznije, upotrijebite opciju „backlink gap“ da biste pronašli veze koje imaju vaši konkurenti.
Izvezite ih na jedan list, ručno ih provjerite da biste pronašli one koje vrijedi potražiti i započnite sa izgradnjom.
Jeste li probali jedan od 8 najpopularnijih ženskih parfema?
Backlinkova su jedan od najpopularnijih izbora kada je u pitanju izgradnja istih. Došli su s dobro uspostavljenih i autoritativnih web stranica, pa osim visokokvalitetne veze, imate dobre šanse za dodatni promet putem preporuka.
Ono što mi se također učinilo zanimljivim jeste da forumi mogu puno pomoći i lako je dobiti povratne linkove s njih. Samo budite prirodni i pronađite temu za koju možete uklopiti backlink kako biste zaista pružili vrijednost korisnicima koji pregledaju taj forum.
Linkovi poput ovih pomažu i diverzifikaciji profila backlinkova koji zatim šalje tražilici signale da je sve prirodno.
Cilj kampanje je bio postizanje pozicija u TOP 3 rezultata na Google pretrazi za ključne riječi "coworking space" i "coworking space Sarajevo". Kampanja je uspješno ostvarena u roku od 6 mjeseci. U nastavku ćemo detaljnije opisati proces izrade i postignute rezultate.
Usluge iznajmljivanja automobila mogu biti pravna noćna mora za vlasnike agencija. Konkurencija se toliko raširila da ih samo u blizini aerodroma ima na desetine, a da ne spominjemo da svaki hotel ima agenciju sa kojom sarađuje.
Digitalni marketing je neophodan, ali ne zaboravite tradicionalni marketing za još bolje rezultate. Sada više nego ikad, potrošači istražuju proizvode i usluge na mreži prije kupovine.