Kako promet na web stranici može dovesti do konverzije?

konverzije na web stranici

Ove sedmice u rubrici pitanja i odgovori, dobili smo nekoliko identičnih pitanja. Ono glasi:

„Dobivam dobar promet na svojoj web stranici, ali ne ostvarujem konverzije. Upravo smo preuredili svoju web stranicu i stiže još sadržaja, posebno na prvih nekoliko stranica kako bi ih napravili dužim. Zašto se ovo događa? Šta mogu učiniti za povećanje konverzije?“

Hvala na pitanju! Sretni smo što možemo pomoći.

Postoji stotine razloga zbog kojih vaš promet nema konverzije, sve ovisi o tome šta želite postići od vaše web stranice, tako da ćemo ovaj odgovor podijeliti u tri odjeljka:

  • Zašto promet web stranica ne dovodi do konverzije – kako pronaći prave informacije.
  • Kako ubjediti kupce u kupovinu
  • Ecommerce prodaja

Zašto ne dolazi do konverzije od prometa web stranice

Konverzija prometa može biti onemogućena iz više razloga.

Evo kako možete započeti s evaluacijom i rješavanjem problema.

Pročitajte vaš opis na pravi način

Da li opis govori o vama ili o koristi proizvoda za vašeg kupca?

Ono što mislimo s ovim reći jeste da li pišete „naš proizvod može uraditi XYZ“ umjesto „ ako trebate rješenje za XYZ, proizvod A na ovoj stranici je za vas“.

Također, da li opis jasno govori osobi da je na pravom mjestu ili pruža rješenje / odgovor?

Gore navedeni primjer se naziva „mi, mi“ sindromom.

Ako vaš opis kaže „mi“, „naše“ i druge slične riječi više od dva puta bilo gdje na stranici, to niste napisali za vašeg korisnika.

Evo još jednog primjera.

Primjer „Mi“ problema:

„Naši proizvodi su najbolji za vaše uređaje jer su napravljeni da traju.“

Ovo se odnosi na vas, a ne na njih. Promijenite ovo u:

“Ako želite proizovd koji je kompatibilan sa vašim uređajima i traje dugo, na pravom ste mjestu.”

Sada se radi o njima i istovremeno ste riješili njihov problem.

Također ste potvrdili da su našli rješenje.

Sada razmislite hoće li vaš opis osobi reći kako da sarađuje sa stranicom.

Da li im posebno kažete da poduzmu akciju poput klika na određeno mjesto ili da ispune obrazac s desne strane?

Ako ljudima ne kažete šta da urade, oni možda neće znati i možda neće preduzeti vaše željene akcije.

Da li postoji dugme „Call To Action“ koje je direktno pored poruke?

Ukoliko ne postoji, to je još jedan problem.

Dodajte dugme i obrasce neposredno iznad opisa i pobrinite se da osoba ne mora razmišljati šta treba da uradi kada je na vašoj stranici.

Koliko je brza vaša web stranica?

brzina web stranice

Spore stranice ubijaju konverzije. Uklonite slike koje vam ne trebaju i koje ne upotrebljavate.

Smanjite veličine i optimizirajte učitavanje slika, zavisno od koristi slika i da li su vam uopće i potrebne.

Uklonite višak dodataka, fontova, alata i kodova sa vaše web stranice.

Ako nešto ne koristite i ne treba vam, riješite se toga.

Nadogradite svoj PHP i također primijenite CDN ako obavljate poslove sa raznih mjesta.

Brže stranice pružaju bolje korisničko iskustvo i mogu vam pomoći u konverziji.

Pogledajte ko je vaša publika

Ako su vaša ciljana skupina žene u dobi od 40 do 50 godina i po tome je dizajnirana vaša web stranica, ali stranica ima više muškaraca koji je posjećuju ili  žena u dobi od 20 do 30 godina, prilagodite se publici.

Ako su vaša ciljana skupina muškarci, i proizvod mogu koristiti muškarci, onda se fokusirajte na tu ciljanu grupu.

Ljudi u 40-ima imaju drugačije potrebe i želje od ljudi u 20-ima. Imajte to na umu i osigurajte da sve na stranici bude fokusirano na tu ciljanu skupinu.

Kako ubjediti kupce u kupovinu

Evo nekoliko načina kako da ostvarite konverziju prometa.

Postoji li direktan poziv na akciju nakon što osobi prodate svoj proizvod ili uslugu? Da li se podudara s formulacijom poziva?

  • “Kliknite ovdje”
  • “Isprobajte besplatno”
  • „Pošaljite“
  • Itd.

Jeste li se osigurali da nema nikakvih obaveza ako ste to kupcima i naveli?

Govori li stranica o garanciji kako bi izgradili povjerenje?

Iznad, ispod ili odmah pored poziva na akciju, jeste li postavili informacije o tome da nikada ne biste poslalili neželjenu poštu ili prodavali informacije korisnika drugim osobama i kompanijama?

Da li se u opisu osigurava da će osoba dobiti rješenje ako ispuni obrazac ili započne probno razdoblje za određeni proizvod ili uslugu?

Ecommerce prodaja

ecommerce shop

Ecommerce je zabavan jer postoji mnoštvo faktora koji mogu utjecati na prodaju.

Možete koristiti saosjećanje i reći vašim kupcima da ako kupe vaš proizvod oni podržavaju lokalni biznis ili se možete baviti brendiranjem i dati do znanja da ste od povjerenja i da imate izvrsne cijene ili kvalitetne proizvode.

Boja pozadine ili redoslijed slika također može utjecati na konverzije.
Preporučujem da prije nego što počnete sa prodajom zapitate se:
Da li imate vidljivo naznačenu garanciju povrata novca pored košarice?

Ako se bavite modom ili nečim što ima više od jedne veličine, da li obavještavate kupce o tome kako se vaše veličine podudaraju s njima? Isto se odnosi i kada se bavite prodajom kozmetikom i bojama.

Da li vaša kompanija nudi besplatnu dostavu i da li to jasno navedeno kupcima?

Možete li pokazati da imate bolje cijene od ostalih prodavača, ili reći da to nije dostupno kod njih nego samo tu na vašoj web stranici?

Kada kupac završava sa kupovinom, nudite li promo kod sa popustom za slijedeću kupovinu?

Prikupljanje prometa na web stranici uvijek je zabavan projekt i postoje mnogi načini i alati da bi to ostvarili. Gore navedene informacije trebale bi vam dati solidnu osnovu kako bi započeli vaše testiranje.

Hvala vam i nadamo se da će vam ovo pomoći!