Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Učinkovitost Google oglašavanja
„Zašto koristiti Google AdWords“ i „Da li Google AdWords stvarno radi?“ prilično su česte fraze koje se pretražuju na Google-u, što nam govori da postoji mnogo osoba koje su čule za Google Ads (ranije poznat kao AdWords), ali nisu sigurne može li i na koji način on biti njima od koristi. Vjerujemo da Google Ads - izuzetno uspješan Googleov oglasni sistem s plaćanjem po kliku (PPC) - može biti uspješan za gotovo sve vrste poslovanja. Korištenje Google oglasa (ili bilo koje PPC platforme) zahtijeva vrijeme i novac, ali hiljade kompanija su ustanovile da su njihovo vrijeme i novac dobro potrošeni jer Google Ads donosi mjerljivi ROI. U ovom članku odgovoriti ćemo na pitanje zašto i vi trebate koristiti Google Ads.
Iako vjerujemo da je PPC jedna od najboljih strategija, to ne znači da trebamo isključiti sve ostale marketinške aktivnosti. Kao i uvijek, preporučujemo korištenje više marketinških strategija, uključujući organsku pretragu, marketing putem e-maila, događaje, društvene mreže i druge vodeće strategije. Kako ćete rasporediti svoj marketinški budžet ovisi o tome koji su se kanali pokazati najefikasnijim za vaše poslovanje.
Ali ako nikada prije niste koristili Google Ads i pitate se da li je vrijedno ili ne, ovaj članak je za vas.
1. Google oglasi daju rezultate
Jedan od najtežih izazova za svakog marketinškog stručnjaka je pronalaženje marketinških riješenja koji daju rezultate- što znači da ne treba pet puta veći napor da biste postigli pet puta veće rezultate. Google Ads vrlo je mjerljiv i isplativ alat, zbog čega neki biznisi godišnje troše milione dolara na oglašavanje na ovoj platformi. Ako napravite Google Ads kampanju koja velikom brzinom ostvaruje profit, nema razloga da smanjujete potrošnju za tu istu kampanju. Umjesto toga možete povećati budžet PPC-a, a prihodi će se povećati u skladu s tim istim budžetom. Zbog toga je Google Ads vrlo učinkovit za kompanije kojima je potrebno mnogo potencijalnih klijenata za kratko vrijeme.
2. Google oglasi su mjerljivi
U usporedbi s tradicionalnim marketinškim kanalima poput oglašavanja na TV-u i časopisima, digitalni marketing je visoko mjerljiv, a Google Ads PPC jedan je od visoko mjerljivih digitalnih kanala oglašavanja. Teško je napraviti tačna mjerenja u SEO-u jer ne možete uvijek znati koje su akcije dovele do povećanja ili smanjenja rangiranja vaše web stranice. Društvene mreže mogu biti podjednako teške za mjerenje. Google Ads je transparentniji i pruža mnoštvo PPC mjernih podataka koji vam omogućuju da na detaljnoj imate uvid u to šta funkcioniše, a šta ne. Možete prilično brzo utvrditi da li vaše kampanje pružaju profit vašim ulaganjima.
3. Google Ads su fleksibilni
Google Ads pruža mnoštvo opcija tako da vaše kampanje i oglase možete prilagoditi svojim potrebama, ciljajući publiku koju najviše želite dosegnuti. Na primjer, pomoću Google oglašavanja možete:
4. Google Ads je brži od SEO-a
Za nove web stranice, rezultate kada se uradi SEO optimizacija možemo vidjeti tek nakon nekoliko mjeseci. Ljudi su pretpostavili da Google namjerno izdvaja nove web stranice iz rezultata, ali problem je taj što je konkurencija žestoka i treba vremena da se web stranica dokaže kao „pouzdana“ i stekne autoritet kao i linkove.
Google oglasi odlično su rješenje za nove biznise jer ne morate čekati toliko dugo da biste vidjeli rezultate. Dok radite na SEO optimizaciji vaše web stranice, možete odrediti određeni budžet za Google Ads kampanju i odmah početi dobivati posjete i klikove na vašoj web stranici. Budući da Googe Ads tako brzo daje rezultate, to je i dobar način da se provjeri da li je određena ključna riječ dovoljno dobra i da li publiku uopšte treba ciljati organskim pretraživanjem. Ovo je samo jedan od primjera kako Google Ads i SEO rade bolje zajedno nego odvojeno.
Kao dodatni bonus, vrlo često možete započeti s Google oglašavanjem sa veoma malim budžetom - Google često nudi vaučere novim oglašivačima.
5. Google Ads mogu donijeti više klikova od organskih rezultata
Google je u proteklih nekoliko godina uveo mnoštvo novih formata oglasa, poput oglasa s podacima o proizvodima i video oglasa na YouTubeu. Google-ova motivacija za ovim je bila činjenica da privlačniji oglasi ostvaruju više klikova, a to znači i više prihoda za Google, kao i za oglašivače.
6. Google oglašavanje može dovesti do većeg preokreta od organskog prometa
Organski promet je sjajan, ali postoji jako puno dokaza koji pokazuju da je plaćeni promet u nekim stvarima bolji od organskog prometa – i to do dva puta veći u smislu konverzije. (Stope konverzije variraju ovisno o industriji. Kao i za sve ostalo, to možda nije tačno za vašu industriju, ali to nećete znati dok ne pokušate). To je vjerojatno zbog činjenice da je plaćeni promet znatno više ciljan i da će pretraživanja koja rezultiraju klikovima na oglas vjerovatno biti komercijalne prirode, a ne informativne.
7. Google oglašavanje se dovezuje sa vašim ostalim marketinškim strategijama
Google oglasi nadopunjuju vaše ostale marketinške strategije. Remarketing je posebno moćan način korištenja oglasa za ciljanje osoba koje su pokazale interes za vaše usluge. Remarketingom Google oglašavanje pomoću kolačića može pratiti prijašnje posjetitelje vašoj web stranice (osobe su vas pronašle putem društvenih mreža, bloga itd.). Vaši će Google oglasi nakon toga „pratiti“ te osobe širom interneta, tako da će im vaš brend uvijek biti u mislima, a i na mnoštvu web stranica koje posjećuju.
Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Beecreative.ba je ambiciozan projekat koji okuplja freelancere iz različitih oblasti, uključujući kreativnu industriju, IT sektor i administraciju. Ova platforma ima za cilj povezivanje freelancera sa malim i srednjim preduzećima koja povremeno trebaju angažovati stručnjake za različite zadatke.
Cilj kampanje je bio značajno povećanje organskog prometa ka web stranici ordinacije Širbegović, a glavne strategije su uključivale istraživanje ključnih riječi, pisanje visokokvalitetnih blog postova i njihovu optimizaciju za pretraživače.