Lokalni SEO je strategija optimizacije pretraživača koja pomaže vašem poslu da bude primjetniji u rezultatima lokalnog pretraživanja na Googleu.
Bilo koja kompanija koja ima fizičku lokaciju ili opslužuje geografsko područje može imati koristi od lokalnog SEO-a. Ako na Googleu tražite bilo koju važnu ključnu riječ povezanu s vašim poslom i ispod nje se pojavi mapa sa tri rezultata (poznata i kao local pack), tada vam lokalni SEO može pomoći u razvoju vašeg poslovanja.
Ali da biste razumjeli lokalni SEO, prvo morate znati kako Google radi.
U prvim danima interneta bilo je relativno malo web stranica, pa je navigacija mrežom bila jednostavna. Međutim, kada se internet počeo širiti, stvoreni su pretraživači koji omogućavaju korisnicima da lakše pronađu stranice koje su tražili.
Razvojem interneta i pojavom sve više web stranica, morali ste pravilno optimizovati vašu web stranicu, pravilno podesiti ključne riječi koje bi Google prepoznao i rangirao vas onako kako želite, no, to je samo mali dio današnjeg SEO-a.
Danas Google koristi više od stotinu faktora kako bi utvrdio je li vaš sajt relevantan za prikaz kao rezultat pretraživanja. Faktori čine vaš „digitalni otisak“, a svaki faktor ima različitu težinu ili vrijednost, koje pretraživač kombinira za vraćanje rezultata. Vaš digitalni otisak određuje jeste li glavni rezultat upita koji korisnik upiše u Google.
SEO je skraćenica od optimizacija za pretraživače (eng. Search Engine Optimization).
Ukoliko krenete sa optimizacijom za pretraživače napravili ste veliki korak koji potencijalno može poboljšati vašu web stranicu i uštedjeti vrijeme, ali također možete riskirati štetu na svojoj web stranici te sam ugled, u slučaju da SEO radite nepravilno.
Obavezno istražite potencijalne prednosti, kao i štetu koju neodgovorni SEO može nanijeti vašoj web stranici. Mnoge marketing agencije i konsultanti pružaju korisne usluge za vlasnike web stranica, uključujući:
Pregled sadržaja ili strukture vaše web lokacije
Tehnički savjeti o razvoju web stranica na primjer; hosting, preusmjeravanja, stranice s greškama, višak JavaScript koda i sl.
Razvoj sadržaja
Istraživanje ključnih riječi
SEO trening
Stručnost na određenim tržištima i geografskim područjima.
SEO može donijeti puno koristi malim i srednjim preduzećima
Naime, SEO pomaže u izgradnji svijesti o brendu za vaše poslovanje jer će korisnici pretraživača vjerovatnije vjerovati web stranici koja se nalazi na prvoj stranici rezultata pretraživanja nego brendovima koji to nisu.
SEO donosi brojne prednosti vlasnicima malih preduzeća i o tome ćemo detaljnije pisati u ovom članku.
U nastavku je pet glavnih prednosti SEO-a za mala i srednja preduzeća:
1. Pomaže u poslovnom rastu
Kompanije koje se bave SEO-om bilježe dvostruki rast u odnosu na preduzeća koja to ne čine.
SEO je vjerovatno jedna od najučinkovitijih i najpristupačnijih marketinških strategija koja postoji danas. Čak šta više, dovest će samo ciljane kupce koji aktivno traže vaš proizvod ili uslugu!
Ako ste spremni potrošiti nekoliko sati vremena, energije i malu količinu novca, optimizacija za pretraživače pomoći će dovesti "ciljani" promet na vašu stranicu i na kraju više kupaca u vaš objekat od bilo koje druge marketinške strategije koju ćete ikad koristiti.
2. Povećanje povrata ulaganja
SEO je najefikasnija marketinška strategija i ni na koji se način ne može upoređivati s drugim postojećim tradicionalnim marketinškim alatima. Dokazao je stručnost u postizanju dugoročnih rezultata uz veći povrat ulaganja. Dovodi samo ciljanu publiku na vašu web stranicu, a time i povećava broj konverzija posjetioca u stvarne kupce.
3. SEO poboljšava stope konverzije
Povećanjem ciljanog prometa na određenim stranicama dolazi i više konverzija. To znači da će se ukupna stopa konverzije vaše web stranice poboljšati zajedno s brojem potencijalnih kupaca ili prodaja.
Na kraju dana, ako su ljudi koji posjete vašu stranicu iskreno zainteresovani za ono što im nudite (kao što bi trebalo biti zbog činjenice da neprestano traže nešto relevantno putem weba), veća je vjerojatnost da će izvršiti konverziju nego veliki broj generičke publike.
4. SEO rezultati su dugotrajni
Ako plaćate internetske ili offline oglase, rezultati će trajati samo dok na njih trošite novac.
Iako u SEO-u morate dugoročno zadržati napore na SEO-u, nakon što se počnete rangirati, vaša web stranica će ostati na vrhu dugo vremena. Opet, nema stvarnih garancija, ali sve dok vas konkurenti ne nadmaše, dugo ćete biti na sigurnom.
5. Pomaže u pronalaženju novih kupaca
Marketing vam pomaže u sticanju novih kupaca, a SEO se po tom pitanju ne razlikuje.
Iako je optimizacija pretraživača prvenstveno usmjerena na poboljšanje rangiranja vaše web stranice na stranicama rezultata pretraživača, vama je potreban viši rang da biste generirali više prometa kako biste privukli nove kupce. Bolje rangiranje u rezultatima pretraživanja znači više posjeta vašoj web stranici, što bi rezultiralo većim brojem kupaca.
Cilj kampanje je bio postizanje pozicija u TOP 3 rezultata na Google pretrazi za ključne riječi "coworking space" i "coworking space Sarajevo". Kampanja je uspješno ostvarena u roku od 6 mjeseci. U nastavku ćemo detaljnije opisati proces izrade i postignute rezultate.
Usluge iznajmljivanja automobila mogu biti pravna noćna mora za vlasnike agencija. Konkurencija se toliko raširila da ih samo u blizini aerodroma ima na desetine, a da ne spominjemo da svaki hotel ima agenciju sa kojom sarađuje.
Digitalni marketing je neophodan, ali ne zaboravite tradicionalni marketing za još bolje rezultate. Sada više nego ikad, potrošači istražuju proizvode i usluge na mreži prije kupovine.