Sadržaj: 1. On-page SEO 2. Off-page SEO 3. Optimizacija sadržaja 4. Link Building 5. Brzina web-stranice 6. Istraživanje ključnih riječi
Dok turizam u BiH cvjeta, posrednici kao što su Booking i Airbnb zadovoljno trljaju ruke. Razlog je vrlo jednostavan - hoteli imaju veliku popunjenost, a jako malo ili nikako direktnih rezervacija. Mnogi hoteli i vlasnici smještaja nemaju čak ni web stranicu.
Ljudi jesu navikli na Booking i slične platforme sigurno donose veliki broj rezervacija. Međutim, u svijetu se sve više priča o direktnim rezervacija. Kupci koji često putuju znaju da mogu dobiti bolju cijenu ukoliko vas kontakiraju direktno i upravo se to sve više praktikuje.
Uzet ćemo primjer da soba u hotelu košta 80,00 KM, to znači da će okvirno oko 10,00 KM ići na troškove rezervacije. Ako hotel, u prosjeku ima 5 dnevnih rezervacija, to znači da hotel mora izdvojiti 50,00 KM za troškove provizije. Ako sezona u ljetnom periodu traje 100 dana, hotel na proviziju u tom periodu mora izdvojiti 5000,00 KM. Ukoliko hotel tokom čitave godine svaki dan ima 5 novih rezervacija, na proviziju ide 18,250 KM.
Direktnim rezervacijama imamo veće prihode, a kakvi su nam troškovi?
Za početak potrebno je napraviti web stranicu, prilikom izrade sajta uraditi SEO, a zatim krenuti sa Google oglašavanjem kako bi došli do bržih rezultata.
Benefit direktnih rezervacija i digitalnog marketinga prepoznali su iz Ville Harmony te su nas odlučili angažovati za izradu nove stranice.
Na web stranici istakli smo ono što je najbitnije gostima hotela - jednostavan pregled soba, informacije o parkingu i udaljenost od centra grada, te ture po BiH, ukoliko to hotel nudi. Nakon što smo napravili grafički prijedlog prešli smo na izradu web stranice.
Sadržaj: 1. On-page SEO 2. Off-page SEO 3. Optimizacija sadržaja 4. Link Building 5. Brzina web-stranice 6. Istraživanje ključnih riječi
Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Beecreative.ba je ambiciozan projekat koji okuplja freelancere iz različitih oblasti, uključujući kreativnu industriju, IT sektor i administraciju. Ova platforma ima za cilj povezivanje freelancera sa malim i srednjim preduzećima koja povremeno trebaju angažovati stručnjake za različite zadatke.