Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Dok turizam u BiH cvjeta, posrednici kao što su Booking i Airbnb zadovoljno trljaju ruke. Razlog je vrlo jednostavan - hoteli imaju veliku popunjenost, a jako malo ili nikako direktnih rezervacija. Mnogi hoteli i vlasnici smještaja nemaju čak ni web stranicu.
Ljudi jesu navikli na Booking i slične platforme sigurno donose veliki broj rezervacija. Međutim, u svijetu se sve više priča o direktnim rezervacija. Kupci koji često putuju znaju da mogu dobiti bolju cijenu ukoliko vas kontakiraju direktno i upravo se to sve više praktikuje.
Uzet ćemo primjer da soba u hotelu košta 80,00 KM, to znači da će okvirno oko 10,00 KM ići na troškove rezervacije. Ako hotel, u prosjeku ima 5 dnevnih rezervacija, to znači da hotel mora izdvojiti 50,00 KM za troškove provizije. Ako sezona u ljetnom periodu traje 100 dana, hotel na proviziju u tom periodu mora izdvojiti 5000,00 KM. Ukoliko hotel tokom čitave godine svaki dan ima 5 novih rezervacija, na proviziju ide 18,250 KM.
Direktnim rezervacijama imamo veće prihode, a kakvi su nam troškovi?
Za početak potrebno je napraviti web stranicu, prilikom izrade sajta uraditi SEO, a zatim krenuti sa Google oglašavanjem kako bi došli do bržih rezultata.
Benefit direktnih rezervacija i digitalnog marketinga prepoznali su iz Ville Harmony te su nas odlučili angažovati za izradu nove stranice.
Na web stranici istakli smo ono što je najbitnije gostima hotela - jednostavan pregled soba, informacije o parkingu i udaljenost od centra grada, te ture po BiH, ukoliko to hotel nudi. Nakon što smo napravili grafički prijedlog prešli smo na izradu web stranice.
Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Beecreative.ba je ambiciozan projekat koji okuplja freelancere iz različitih oblasti, uključujući kreativnu industriju, IT sektor i administraciju. Ova platforma ima za cilj povezivanje freelancera sa malim i srednjim preduzećima koja povremeno trebaju angažovati stručnjake za različite zadatke.
Cilj kampanje je bio značajno povećanje organskog prometa ka web stranici ordinacije Širbegović, a glavne strategije su uključivale istraživanje ključnih riječi, pisanje visokokvalitetnih blog postova i njihovu optimizaciju za pretraživače.