Usluge iznajmljivanja automobila mogu biti pravna noćna mora za vlasnike agencija. Konkurencija se toliko raširila da ih samo u blizini aerodroma ima na desetine, a da ne spominjemo da svaki hotel ima agenciju sa kojom sarađuje.
Dok turizam u BiH cvjeta, posrednici kao što su Booking i Airbnb zadovoljno trljaju ruke. Razlog je vrlo jednostavan - hoteli imaju veliku popunjenost, a jako malo ili nikako direktnih rezervacija. Mnogi hoteli i vlasnici smještaja nemaju čak ni web stranicu.
Ljudi jesu navikli na Booking i slične platforme sigurno donose veliki broj rezervacija. Međutim, u svijetu se sve više priča o direktnim rezervacija. Kupci koji često putuju znaju da mogu dobiti bolju cijenu ukoliko vas kontakiraju direktno i upravo se to sve više praktikuje.
Uzet ćemo primjer da soba u hotelu košta 80,00 KM, to znači da će okvirno oko 10,00 KM ići na troškove rezervacije. Ako hotel, u prosjeku ima 5 dnevnih rezervacija, to znači da hotel mora izdvojiti 50,00 KM za troškove provizije. Ako sezona u ljetnom periodu traje 100 dana, hotel na proviziju u tom periodu mora izdvojiti 5000,00 KM. Ukoliko hotel tokom čitave godine svaki dan ima 5 novih rezervacija, na proviziju ide 18,250 KM.
Direktnim rezervacijama imamo veće prihode, a kakvi su nam troškovi?
Za početak potrebno je napraviti web stranicu, prilikom izrade sajta uraditi SEO, a zatim krenuti sa Google oglašavanjem kako bi došli do bržih rezultata.
Benefit direktnih rezervacija i digitalnog marketinga prepoznali su iz Ville Harmony te su nas odlučili angažovati za izradu nove stranice.
Na web stranici istakli smo ono što je najbitnije gostima hotela - jednostavan pregled soba, informacije o parkingu i udaljenost od centra grada, te ture po BiH, ukoliko to hotel nudi. Nakon što smo napravili grafički prijedlog prešli smo na izradu web stranice.
Usluge iznajmljivanja automobila mogu biti pravna noćna mora za vlasnike agencija. Konkurencija se toliko raširila da ih samo u blizini aerodroma ima na desetine, a da ne spominjemo da svaki hotel ima agenciju sa kojom sarađuje.
Digitalni marketing je neophodan, ali ne zaboravite tradicionalni marketing za jos bolje rezultate. Sada više nego ikad, potrošači istražuju proizvode i usluge na mreži prije kupovine. Čak i u standardnim prodavnicama, 82 posto korisnika pametnih telefona traži recenzije ili informacije o proizvodu koji će kupiti. Stoga je logično da 99 posto poduzeća planira povećati ulaganja […]
eCommerce platforme doživjele su značajan razvoj u posljednjih nekoliko godina. Od pandemije, svi modni brendovi su bili zainteresovani za redizajn svojih web stranica,