Pored svih platformi za oglašavanje, Google Ads je i dalje jedan od najboljih i najbržih načina da dođete do ciljne publike.
Plima digitalnog marketinga se mijenja i mnoge kompanije traže brže i efikasnije načine da pozicioniraju svoje brendove ispred potencijalnih kupaca.
Efikasno internet oglašavanje prilagođeno vašim poslovnim ciljevima
Korisnici u prosjeku naprave 2,3 miliona Google pretraživanja u sekundi. Na skoro svakoj stranici korisnici će vidjeti oglas. Pravilnim postavkama, oglasi mogu biti izuzetno efikasni.
Vi definirate mjesečni budžet koji želite trošiti i jasne ciljeve za vaše kampanje, a mi ćemo se pobrinuti da dobijete najviše moguće za vaš novac.
Za vas možemo kreirati i voditi "Search" kampanju, "Display" kampanju i "Remarketing" kampanju, ovisno o vašim ciljevima.
Šta je google oglašavanje?
Ukratko, izaberete ključne riječi za koje želite da se pojavljujete na Google, a zatim postavite oglas koji će se pojaviti u tražilici na temelju tih ključnih riječi. Google Ads je od velikog značaja jer je usmjeren na ciljnu skupinu: oglasi se prikazuju samo, ako se pretražuju Vaše ključne riječi. Osim toga, Google ne naplaćuje ništa, osim ako se klikne na Vaš oglas ili se uputi poziv prema Vašoj kompaniji. To rezultira učinkovitim marketingom jer plaćamo samo za potencijalne klijente.
Vrste PPC oglasa?
Sada kada znate šta je plaćena pretraga, sljedeći korak je razumijevanje različitih tipova PPC kampanje koje vam mogu pomoći da izgradite svoje prisustvo na mreži i promovišete svoje usluge pravoj publici.
Naša agencija za oglašavanje sarađuje s vašim timom kako bi odredili odgovarajuće oglase koje možete koristiti da ispunite svoj tok prodaje.
Dostupne su različite vrste oglasa, ovisno o vašim ciljevima:
Google search oglašavanje
Šta je Search oglašavanje? Google Search kampanje su oglasi koji se prikazuju u Google-ovim rezultatima pretrage. Kada ljudi pretražuju ključne riječi koje su relevantne za vaš proizvod ili uslugu, vaš oglas se može pojaviti iznad ili ispod rezultata pretrage.
Zašto je važno? Visoka namjera korisnika: Ljudi koji pretražuju su često u fazi donošenja odluke. Ciljanje: Možete ciljati ključne riječi, geografske lokacije, vremenske periode i mnoge druge faktore.
Google Display Oglašavanje
Šta je display oglašavanje? Display oglasi se prikazuju na Googleovoj mreži web stranica koje su dio Google Display Network-a. Mogu biti u obliku teksta, slika, videa i interaktivnih oglasa.
Zašto je važno? Povećava svijest o brendu: Odličan način za doseg do ljudi koji možda još nisu čuli za vaš brend. Ciljanje: Moguće je ciljati korisnike na osnovu interesa, demografije i prethodnog ponašanja na internetu.
Performance Max Kampanje
Šta je performance max oglašavanje? Performance Max je noviji tip kampanje koji koristi Google-ovu tehnologiju mašinskog učenja za automatsko optimiziranje oglasa na više Google-ovih platformi: Search, Display, YouTube, Gmail, itd.
Zašto je važno? Optimizacija: Mašinsko učenje automatski optimizira budžet i ciljanje za najbolje performanse. Sveobuhvatnost: Jedna kampanja koja pokriva više platformi, čineći upravljanje jednostavnijim.
Mi vodimo brigu o vašim oglasima
Upravljanje oglasima i postavljanje istih je zahtjevan zadatak za koji je neophodan stručan kadar koji će osigurati da sve funkcioniše besprijekorno.
Ciljne grupe
Pored ključne riječi, možemo kampanju ciljano prikazivati samo određenoj skupini ljudi sužavajući ih po geografskoj lokaciji ili po predefiniranom jeziku kojeg koristite.
Konverzije
Da biste mjerili konverzije, vaš Google AdWords i Analytics Account trebaju biti povezani i integrirani s određenim programskim kodom na vašu web stranicu.
Impresije i klikovi
Optimizirati oglase za puno klikova je korisno stranicama kojima je posjeta zapravo konverzija i takvima je bitno da dobiju što više posjeta za predviđeni budžet.
Zašto povjeriti Google oglašavanje nama?
Ušteda vremena
Upravljanje Google oglašavanjem zahteva mnogo vremena. Naša agencija će vam omogućiti da se fokusirate na osnovne aspekte vašeg poslovanja dok mi vodimo brigu o vašim online kampanjama.
Optimizacija budžeta
Imamo alate i tehnike koje omogućavaju efikasnu raspodelu budžeta kako biste dobili najviše za svoj novac. Manje promašaja u ciljanju znači veći ROI.
Analitika i izvještaji
Redovno praćenje i izveštavanje o performansama kampanje, tako da uvjek znate gdje vaš novac ide i šta dobijate zauzvrat. Transparentno i efikasno ulažete novac.
Fleksibilnost
Mogućnost brzog prilagođavanja i menjanja kampanja je ključna u dinamičnom online okruženju. Naša agencija ima kapacitete da to učini efikasno i bez komplikacija.
Skupa lekcija
Samostalno upravljanje Google oglašavanjem bez dubljeg razumijevanja može dovesti do značajnih gubitaka. Greške kao što su pogrešno ciljanje i nepromišljeno trošenje budžeta mogu biti veoma skupe.
Sve na jednom mjestu
Od kreiranja i postavljanja oglasa, preko optimizacije i izveštavanja, sve je na jednom mjestu uz jednu agenciju. Nema potrebe za koordinacijom između više agencija ili pojedinaca.
Cijena Google Oglašavanja
Uz usluge oglašavanja vam je na raspolaganju iskusan i povjerljiv tim.