Google oglašavanje (Google AdWords)

Pored svih platformi za oglašavanje, Google Ads je i dalje jedan od najboljih i najbržih načina da dođete do ciljane publike.

Šta je Google oglašavanje?
Ukratko, izaberete ključne riječi za koje želite da se pojavljujete na Google, a zatim postavite oglas koji će se pojaviti u tražilici na temelju tih ključnih riječi. Google AdWords / Ads je od velikog značaja jer je usmjeren na ciljnu skupinu: oglasi se prikazuju samo, ako se pretražuju Vaše ključne riječi. Osim toga, Google ne naplaćuje ništa, osim ako se klikne na Vaš oglas ili se uputi poziv prema Vašoj kompaniji. To rezultira učinkovitim marketingom jer plaćamo samo za potencijalne klijente.

Google search oglašavanje

Trošite novac pametno i koristite najpovoljniji i najisplativiji oblik oglašavanja. Vaši oglasi se pojavljuju kada osoba traži proizvod koji je povezan sa ključnim riječima koje ste odabrali za rangiranje.

Google display oglašavanje

Možete prikazati svoj baner na svim domaćim ili stranim portalima prije nego korisnici počnu pretraživati na Google. To može biti ključno za vašu cjelokupnu strategiju oglašavanja.

Google remarketing

Pretvorite svoje „potencijalne kupce“ u „redovne kupce“. Remarketing kampanja omogućava oglašavanje korisnicima koji su već iskazali interes ili posjetili Vašu web stranicu. 

Google oglasi daju najbrže rezultate u povećanju prihoda.