Google oglašavanje (Google AdWords)

Pored svih platformi za oglašavanje, Google Ads je i dalje jedan od najboljih i najbržih načina da dođete do ciljane publike.

Efikasno internet oglašavanje prilagođeno vašim poslovnim ciljevima

Šta je Google oglašavanje?
Ukratko, izaberete ključne riječi za koje želite da se pojavljujete na Google, a zatim postavite oglas koji će se pojaviti u tražilici na temelju tih ključnih riječi. Google AdWords / Ads je od velikog značaja jer je usmjeren na ciljnu skupinu: oglasi se prikazuju samo, ako se pretražuju Vaše ključne riječi. Osim toga, Google ne naplaćuje ništa, osim ako se klikne na Vaš oglas ili se uputi poziv prema Vašoj kompaniji. To rezultira učinkovitim marketingom jer plaćamo samo za potencijalne klijente.

Google search oglašavanje

Trošite novac pametno i koristite najpovoljniji i najisplativiji oblik oglašavanja. Vaši oglasi se pojavljuju kada osoba traži proizvod koji je povezan sa ključnim riječima koje ste odabrali za rangiranje.

Google display oglašavanje

Možete prikazati svoj baner na svim domaćim ili stranim portalima prije nego korisnici počnu pretraživati na Google. To može biti ključno za vašu cjelokupnu strategiju oglašavanja.

Google remarketing

Pretvorite svoje „potencijalne kupce“ u „redovne kupce“. Remarketing kampanja omogućava oglašavanje korisnicima koji su već iskazali interes ili posjetili Vašu web stranicu. 

CILJNE GRUPE

Pored ključne riječi, možemo kampanju ciljano prikazivati samo određenoj skupini ljudi sužavajući ih po geografskoj lokaciji ili po predefiniranom jeziku kojeg koriste.

KONVERZIJE

Da biste mjerili konverzije, vaš Google AdWords i Analytics Account trebaju biti povezani i integrirani s određenim programskim kodom na vašu web stranicu.

IMPRESIJE I KLIKOVI

Optimizirati oglase da dobijete puno klikova je korisno onim stranicama kojima je posjeta zapravo konverzija i takvima je bitno da dobiju što više posjeta za predviđeni budžet.

Google oglasi daju najbrže rezultate u povećanju prihoda.