Pored svih platformi za oglašavanje, Google Ads je i dalje jedan od najboljih i najbržih načina da dođete do ciljane publike.
Efikasno internet oglašavanje prilagođeno vašim poslovnim ciljevima
Korisnici u prosjeku naprave 2,3 miliona Google pretraživanja u sekundi. Na skoro svakoj stranici korisnici će vidjeti oglas. Pravilnim postavkama, oglasi mogu biti izuzetno efikasni.
Vi definirate mjesečni budžet koji želite trošiti i jasne ciljeve za vaše kampanje, a mi ćemo se pobrinuti da dobijete najviše moguće za vaš novac.
Za vas možemo kreirati i voditi "Search" kampanju, "Display" kampanju i "Remarketing" kampanju, ovisno o vašim ciljevima.
Šta je google oglašavanje?
Ukratko, izaberete ključne riječi za koje želite da se pojavljujete na Google, a zatim postavite oglas koji će se pojaviti u tražilici na temelju tih ključnih riječi. Google Ads je od velikog značaja jer je usmjeren na ciljnu skupinu: oglasi se prikazuju samo, ako se pretražuju Vaše ključne riječi. Osim toga, Google ne naplaćuje ništa, osim ako se klikne na Vaš oglas ili se uputi poziv prema Vašoj kompaniji. To rezultira učinkovitim marketingom jer plaćamo samo za potencijalne klijente.
Google search oglašavanje
Trošite novac pametno i koristite najpovoljniji i najisplativiji oblik oglašavanja. Vaši oglasi se pojavljuju kada osoba traži proizvod koji je povezan sa ključnim riječima koje ste odabrali za rangiranje.
Google display oglašavanje
Možete prikazati svoj baner na svim domaćim ili stranim portalima prije nego korisnici počnu pretraživati na Google. To može biti ključno za vašu cjelokupnu strategiju oglašavanja.
Prilagođeno za mobitele
Pretvorite svoje "potencijalne kupce" u "redovne kupce". Remarketing kampanja omogućava oglašavanje korisnicima koji su već iskazali interes ili posjetili Vašu web stranicu.
Mi vodimo brigu o vašim oglasima
Upravljanje oglasima i postavljanje istih je zahtjevan zadatak za koji je neophodan stručan kadar koji će osigurati da sve funkcioniše besprijekorno.
Ciljne grupe
Pored ključne riječi, možemo kampanju ciljano prikazivati samo određenoj skupini ljudi sužavajući ih po geografskoj lokaciji ili po predefiniranom jeziku kojeg koristite.
Konverzije
Da biste mjerili konverzije, vaš Google AdWords i Analytics Account trebaju biti povezani i integrirani s određenim programskim kodom na vašu web stranicu.
Impresije i klikovi
Optimizirati oglase za puno klikova je korisno stranicama kojima je posjeta zapravo konverzija i takvima je bitno da dobiju što više posjeta za predviđeni budžet.