Google oglašavanje

 

Posjedujete neki biznis i odlučili ste se oglašavati na Google tražilici? Izvrstan potez za Vaše poslovanje. Ukolko to uradite kako treba, Google oglašavanje može da podigne Vaše poslovanje na jedan novi level. Međutim, ako to uradite pogrešno, možete potrošiti stotine i hiljade dolara i nećete apsolutno ništa dobiti zauzvrat.

Šta je Google oglašavanje?
Ukratko, izaberete ključne riječi za koje želite da se pojavljuju na Google, a zatim postavite oglas koji će se pojaviti u tražilici na temelju tih ključnih riječi. Što stavite veću cijenu po kliku, veća je vjerovatnoća da će se Vaš oglas pojaviti u rezultatima pretraživanja (iz tog razloga plaćeni Google oglasi često se nazivaju PPC, što znači Pay-Per-Click).

Treba li Google Ads našem poslovanju?

 

Pored svih platformi za oglašavanje, Google Ads je i dalje jedan od najboljih načina da dođete do ciljane publike.

Prilika da se dođe do kupaca koji traže proizvode i usluge kao što su Vaši je izuzetno velika koja ne bi trebala biti podcijenjena.
To Vam pruža mogućnost da stalno dolazite do novih kupaca prije nego što to učini Vaša konkurencija. Sistem oglašavanja može biti kompleksan za početnike. Velike su koristi od oglašavanja i potpuno je moguće pokrenuti profitabilne kampanje sa niskom cijenom klika (CPC).

Google search oglašavanje

 
Vaši oglasi se pojavljuju na prvoj stranici Google pretrage kada osoba traži proizvod ili uslugu koja je povezana sa ključnim riječima koje ste Vi odabrali za rangiranje.

Google display oglašavanje

 

Možete prikazati svoj baner na svim domaćim ili stranim portalima prije nego korisnici počnu pretraživati na Google. To može biti ključno za vašu cjelokupnu strategiju oglašavanja.

Google remarketing

 
Remarketing kampanja omogućava oglašavanje korisnicima koji su već iskazali interes ili posjetili Vašu web stranicu. Možemo detaljnije targetirati i povećati  konverzije.

Prednosti Google oglašavanja

Google search

  • Google Ads daje brzo rezultate
  • Fokus na više ključnih riječi istovremeno
  • Možete uključiti i isključiti kampanju u svakom trenutku
  • Možete dobiti više klijenata putem Gmail inbox-a
  • Ubrzava proces povećanja prihoda

Google Remarketing

  • Ponovo se povezati sa posjetiocima Vaše web stranice
  • Bolje poslovanje od konkurencije

Google display

  • Povećati prepoznatljivost brenda
  • Veći uticaj na publiku da kupi
  • Povećate vidljivost oglasa osobama koje više vole da kupuju