Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Riječ "gerila" djeluje vrlo intenzivno, podsjeća na pobune i sukob. Dodajte pored te riječi "marketing" i to će natjerati mnoge ljude da kažu: "Štaaa?" Gerila marketing nije neka vrsta borbenog oblika komunikacije.
U stvari, to je zapravo vrlo nekonvencionalan (ne drži se uobičajenih pravila) oblik marketinga jer podiže svijest o brendu među velikom publikom.
Gerila marketing je način da se potakne publicitet i, kao rezultat, svijest o brendu promovisanjem drugačijih metoda dizajniranih da izazovu iznenađenje, čuđenje ili šok.
Sam termin je ranih 1980-ih stvorio pisac Jay Conrad Levinson, koji je napisao nekoliko knjiga o gerila taktici u brojnim profesionalnim oblastima. Naravno, u to vrijeme je marketing općenito izgledao vrlo drugačije, i dok se gerila marketing koristi i danas, digitalni pejzaž koji stalno raste mijenja izgled.
Postoji nekoliko podkategorija gerila marketinga:
Cijela ideja gerila marketinga može biti malo zbunjujuća, pa hajde da vidimo kako je to izveo jedan brend.
Možda ćete se zapitati: "Zar veliki bilbord oglas ne bi postigao istu stvar?" Pa, ne baš. Kulturološki, počinjemo da se odlučujemo za sve moguće načine da iskorijenimo reklame iz naših života.
Veliki zaključak: Identifikujte najveći problem koji vaš proizvod ili usluga rješava. Zatim, pronađite nekonvencionalan način da to prenesete javnosti po mogućnosti bez riječi.
Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.
Beecreative.ba je ambiciozan projekat koji okuplja freelancere iz različitih oblasti, uključujući kreativnu industriju, IT sektor i administraciju. Ova platforma ima za cilj povezivanje freelancera sa malim i srednjim preduzećima koja povremeno trebaju angažovati stručnjake za različite zadatke.
Cilj kampanje je bio značajno povećanje organskog prometa ka web stranici ordinacije Širbegović, a glavne strategije su uključivale istraživanje ključnih riječi, pisanje visokokvalitetnih blog postova i njihovu optimizaciju za pretraživače.