Šta je gerila marketing? Primjer za inspiraciju vašeg brenda

23/03/2022

Riječ "gerila" djeluje vrlo intenzivno, podsjeća na pobune i sukob. Dodajte pored te riječi "marketing" i to će natjerati mnoge ljude da kažu: "Štaaa?" Gerila marketing nije neka vrsta borbenog oblika komunikacije.

U stvari, to je zapravo vrlo nekonvencionalan (ne drži se uobičajenih pravila) oblik marketinga jer podiže svijest o brendu među velikom publikom.

Šta je gerila marketing?

Gerila marketing je način da se potakne publicitet i, kao rezultat, svijest o brendu promovisanjem drugačijih  metoda dizajniranih da izazovu iznenađenje, čuđenje ili šok.

Sam termin je ranih 1980-ih stvorio pisac Jay Conrad Levinson, koji je napisao nekoliko knjiga o gerila taktici u brojnim profesionalnim oblastima. Naravno, u to vrijeme je marketing općenito izgledao vrlo drugačije, i dok se gerila marketing koristi i danas, digitalni pejzaž koji stalno raste mijenja izgled.

Vrste gerila marketinga

Postoji nekoliko podkategorija gerila marketinga:

  • Vanjsko oglašavanje: Dodaje nešto već postojećem urbanom okruženju, kao što je postavljanje privremenih umjetničkih djela na trotoare i ulice.
  • Unutrašnje oglašavanje: Slično marketingu na otvorenom, samo što se odvija na zatvorenim lokacijama kao što su željezničke stanice, trgovine i zgrade.

  • Događaj: Iskoristite publiku na događaja koji je u toku kao što je koncert ili sportska utakmica, za promociju proizvoda ili usluge na uočljiv način, obično bez dozvole sponzora događaja.

Cijela ideja gerila marketinga može biti malo zbunjujuća, pa hajde da vidimo kako je to izveo jedan brend.

  1. Ogromni sladoled koji se topi - Bounty je pronašao jedinstven način da reklamira svoj proizvod i rješenje koje pruža, uz minimalan broj riječi.

Možda ćete se zapitati: "Zar veliki bilbord oglas ne bi postigao istu stvar?" Pa, ne baš. Kulturološki, počinjemo da se odlučujemo za sve moguće načine da iskorijenimo reklame iz naših života.

Veliki zaključak: Identifikujte najveći problem koji vaš proizvod ili usluga rješava. Zatim, pronađite nekonvencionalan način da to prenesete javnosti po mogućnosti bez riječi.

ZADNJE

29/05/2024
Case Study: Tehnička optimizacija i SEO za Web shop mumu.ba

Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.


01/12/2023
Beecreative.ba - izrada web platforme za freelancere

Beecreative.ba je ambiciozan projekat koji okuplja freelancere iz različitih oblasti, uključujući kreativnu industriju, IT sektor i administraciju. Ova platforma ima za cilj povezivanje freelancera sa malim i srednjim preduzećima koja povremeno trebaju angažovati stručnjake za različite zadatke.


23/11/2023
Stomatološka ordinacija Širbegović - Na vrhu Google pretrage

Cilj kampanje je bio značajno povećanje organskog prometa ka web stranici ordinacije Širbegović, a glavne strategije su uključivale istraživanje ključnih riječi, pisanje visokokvalitetnih blog postova i njihovu optimizaciju za pretraživače.


Webmajstor je registrovan kao OD i na domaćem tržištu radimo na poslovima digitalnog marketinga. Naša specijalnostu su izrada web stranica, SEO i Google oglašavanje. Tim u Londonu radi na razvoju SEO software-a. 
Webmajstor trenutno nije u sistemu PDV-a.
Kontakt
Džemala Bijedića 279, Sarajevo
71-75 Shelton Street, London
+387 61 456 453
Informacije
Politika privatnosti
Zakaži sastanak/konsultacije
Analiza web stranice
SDM seminar
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram