Digitalni marketing je neophodan, ali ne zaboravite tradicionalni marketing za još bolje rezultate. Sada više nego ikad, potrošači istražuju proizvode i usluge na mreži prije kupovine.
Digitalni marketing je neophodan, ali ne zaboravite tradicionalni marketing za još bolje rezultate. Sada više nego ikad, potrošači istražuju proizvode i usluge na mreži prije kupovine.
Riječ "gerila" djeluje vrlo intenzivno, podsjeća na pobune i sukob. Dodajte pored te riječi "marketing" i to će natjerati mnoge ljude da kažu: "Štaaa?" Gerila marketing nije neka vrsta borbenog oblika komunikacije.
Pokrenuli ste novi biznis, sve resurse ste potrošili u opremu, namještaj, izlog, a ostalo je i nešto malo para za izradu web stranice. Standardno, budžet se morao srezati na marketingu.
SEO se čini prilično jednostavnim. Odaberete nekoliko ključnih riječi i to je to! Vaša stranica je optimizovana, zar ne? Ne baš. Mnogi ljudi razumiju osnovne principe SEO-a, ali mnogo toga se promijenilo u posljednjih 10 godina. SEO koji danas poznajemo i volimo nije isti SEO koji smo znali i voljeli (ili mrzili) prije 10 godina. […]
SEO (Search Engine Optimization)i SEM (Search Engine Marketing) zajedno mogu donijeti bolje rezultate od primjenjivanja jednog ili drugog pojedinačno.
Lokalni SEO je strategija optimizacije pretraživača koja pomaže vašem poslu da bude primjetniji u rezultatima lokalnog pretraživanja na Googleu.
Ove sedmice u rubrici pitanja i odgovori, dobili smo nekoliko identičnih pitanja. „Imam promet na svojoj web stranici, ali ne ostvarujem konverzije. Upravo smo preuredili svoju web stranicu i stiže još sadržaja, posebno na prvih nekoliko stranica kako bi ih napravili dužim.
Promjenljivost SEO-a jednako je fascinirajuće koliko je i zastrašujuće. Kao marketinški stručnjaci znamo da kako bi dobro pozicionirali naš digitalni sadržaj i povećali rezultate organskog pretraživanja moramo uvijek znati sve novosti koje se tiču Google algoritama i najboljih SEO praksi.
Učinkovitost Google oglašavanja „Zašto koristiti Google AdWords“ i „Da li Google AdWords stvarno radi?“ prilično su česte fraze koje se pretražuju na Google-u, što nam govori da postoji mnogo osoba koje su čule za Google Ads (ranije poznat kao AdWords), ali nisu sigurne može li i na koji način on biti njima od koristi. Vjerujemo […]
Mnogo je razloga zbog kojih web stranica ili blog ne dobivaju dovoljno prometa. Mnogi postavljaju ista pitanja na SEO forumima „Zašto moj blog ne ostvaruje promet?“