Za 12 mjeseci od 0 do 22.000 organskih posjetioca

29/08/2021

U augustu 2020. dobili smo upit da radimo SEO za kozmetički salon Allure koji se nalazi u Sarajevu. Postojeći web sajt nije generisao promet, odnosno, nije služio svrsi. Tržište u Sarajevu, a i u svakom gradu je preplavljeno kozmetičkim salona ljepote. Međutim, Allure ima širok spektar usluga i opremu za rad koji mnogi drugi saloni nemaju. To je bila dodatna motivacija da pokažemo potencijalnim klijentima zašto je Allure pravi izbor.

Prije nego prikažemo rezultate koje smo zatekli, moramo spomenuti dvije stvari. Za provjeru brzine web stranice koristimo Google Page Speed. Imali ste priliku više puta pročitati, a sada je i vrapcima na grani jasno da Google preferira isključivo mobilnu verziju. Nakon detaljne analize stranice, dobili smo odgovor na mnoga pitanja.

Mobilna verzija sajta učitavala se skoro 20 sekundi, dobila je mršavih 11/100 i nalazila se u crvenoj zoni.

Google Page Speed - mobilna verzija

Ovo je generalno problem kod WordPress tema. Ekipa koja Vam radi izradu sajta kupi teme koju su napravljene 2016., 2017. godine itd., a u tom periodu programeri nisu davali veliki doprinos mobilnim verzijama. Kod desktop verzija ocjene obično budu puno bolje.

Međutim, u ovom slučaju to se nije desilo. Desktop verzija dobila je ocjenu 40/100 i učitavala se 5 sekundi. Sajt nije imao samo problem sa mobilnom, nego i sa desktop verzijom.

Kako da očekujemo da mobilna verzija bude dobra, kada developeri nisu sajt optimizovali ni za desktop uređaje?

Za sporo učitavanje kod obje verzije 50% su "krive" fotografije, a drugih 50% je problem u kodu.

U drugom koraku smo detaljno izanalizirali ključne riječi i konkurenciju.

Klijent je htio da se rangira u sami vrh Google pretrage za što više usluga koje nude (kozmetički salon, nadogradnja noktiju, hidžama, nadogradnja trepavica, balayage pramenovi…). Kako u našem timu volimo komplikovane situacije koje imaju malo ozbiljniju konkurenciju na domaćem tržištu pristupili smo poslu.

Tehnička optimizacija web stranice

Naši developeri su imali zadatak da mobilnu verziju poprave što je više moguće i da njeno učitavanje bude max. 3 sekunde. Zatekli smo nevjerovatnih 32 plugina, od kojih je 25 bilo aktivno.

Broj plugina/dodataka na web stranici Allure

Nakon nekoliko dana rada, optimizacije svih fotografija, te optimizacije kompletnog koda dobili smo sljedeće rezultate.

Kao što vidite, mobilnu verziju smo popravili za skoro 75%. Međutim, visokih 75% nam ništa ne znači, jer se sajt i dalje nalazio u crvenoj zoni i dobio je siromašnih 29/100. Kako nam nije fokus na desktop uređajima, taj dio nećemo posebno komentarisati. Sajt i dalje ima katastrofalnih 55/100 i jedva je pobjegao iz crvene zone.

Iz gore navedenih rezultata se može uvidjeti da će posao biti teži od očekivanog, te da moramo nešto ozbiljnije poduzeti.

Možemo pokušati raditi SEO sa ovakvim rezultatima, ali u nekom od narednih Google update-a sajt bi mogao dobiti kaznu i izgubiti sve što budemo uradili do tog trenutka, popravljanje pozicija bi defitnivno išlo sporije, a upitno je da li bismo uspjeli glavne konkurente prestići. Predložili smo klijentu da uradimo novi dizajnerski identičan sajt, ali bez korištenja WP teme, odnosno da sajt bude sa potpuno novim kodom, a fokus bismo naravno stavili na optimizaciju za mobilne uređaje.

Na izradu novog sajta potrošili smo 30 dana i dobili smo slijedeće rezultate:

Primjera radi, u poređenju sa prethodnim sajtom, novi sajt za desktop verziju dobio je ocjenu 99/100.

Koliko god imali dobro optimizovan kod i kvalitetan hosting, ako imate previše slika ili plugin za galeriju to može izazvati probleme i usporiti sajt.

Prilikom postavljanja novog sajta uradili smo On Page optimizaciju sajta. Nakon toga prešli smo na pisanje blog postova i gradnju linkova.

Pisanje blog postova

Poznato je da je blog najbrži način za generisanje prometa.  Od augusta do februara napisali smo 21 blog post. Svi tekstovi sadrže 1200-2000 riječi. Ključna riječ masaža i masaža Sarajevo, za konkurenciju imaju divove iz svoje industrije i tu smo napisali detaljan vodič od 3500 riječi. Za sada je taj članak na 3. poziciji Google pretrage.

U prvih 8 mjeseci 2021. godine, postovi su doveli oko 30.000 posjetilaca i taj broj će u budućnosti rasti. Uzet ćemo za primjer članak https://alluresarajevo.salon/hidzama-moje-iskustvo-u-allure-beauty-salonu/ objavljen krajem januara, koji je do sada doveo 3000 posjetilaca.

Izvještaj iz Google analitike. Broj posjeta po stranicama.

Gradnja backlinkova 

U toku 7 mjeseci rada, postavili smo oko 20 backlinkova na različitim sajtovima. Ni na jednoj web stranici nije objavljen “sponzorisani članak”. Važno je da svi backlinkovi izgledaju prirodno kako Google ne bi posumnjao u kupovinu istih. Više o guest postovima i kako doći do njih pročitajte u članku https://webmajstor.ba/sta-je-guest-post-webmajstor/. Nekoliko njih je došlo prirodnim putem pa je ukupan broj backlinkova 28 do dana kada je ovaj članak napisan.

Kada su došli prvi rezultati?

Iako smo imali dobro optimizovan sajt za mobilne uređaje, veliki broj riječi na uslugama, skoro pa duplo veće tekstove nego konkurencija. Na prvi skok smo morali čekati skoro 7 mjeseci. Do 1. decembra sajt je imao 10-tak organskih posjeta, u decembru i januaru generisao je 30-40 posjeta sa Google pretrage na dnevnom nivou.

Tek početkom februara smo zabilježili prvi ozbiljniji rast posjete. Ovo je još jedan u nizu primjera gdje smo na prve rezultate morali čekati 6 mjeseci. Iz tog razloga se ne preporučuje raditi SEO 2 ili 3 mjeseca.

Već u martu nas je Google nagradio sa preko 100 dnevnih posjeta sa Google pretrage. U tom trenutku prestajemo raditi SEO i prelazimo na Google oglašavanje.

Na ovom primjeru možete vidjeti da izreka “SEO traje godinama i donosi besplatan promet” itekako ima smisla.

Možete primijetiti da je promet nastavio rasti i nakon što smo “prestali” raditi optimizaciju. U suštini, Google nastavlja da popravlja pozicije i šalje veći promet na osnovu rada u prethodnim mjesecima. Također, Google voli kada vidi da se na sajtu uvijek nešto radi, a ne da se jednom uradi, dobijete željene rezultate i prestanete sa ažuriranjem.

U ovom slučaju, broj mjesečnih posjeta i pozicije bi bili puno bolji da se sajt održavao sa jednim blog i jednim guest postom.

Vidimo da u ovom periodu ima 120-180 dnevnih posjeta sa Google pretrage.

 Završne riječi

  1. Beauty salon Allure ulagao je u SEO 7 mjeseci, a sada, 7 mjeseci kasnije dobijaju besplatno duplo više prometa i kompanija nema nikakvo ulaganje u oglašavanje.
  2. Ključne riječi koje su vezane za usluge kozmetičkog salona nalaze se u samom vrhu, a to možete i provjeriti u nekom od alata za analizu konkurenciju.
  3. Kombinacijom SEO-a i Google oglašavanja primjenili smo pravilo 1+1=3. Više o ovom matematičkom rješenju možete pročitati na našem blog postu Kako plaćeno oglašavanje utiče na SEO (Da li je 1+1=3?).

Ukoliko i vašem web sajtu treba više prometa i bolje pozicije, a ne želite da ulažete u oglašavanje duži period onda je i Vama potreban SEO. Analizu web stranice možete uraditi na našem sajtu. Ukoliko budete zainteresovani za naše usluge, javite se putem kontakt forme.


ZADNJE

29/08/2021
Za 12 mjeseci od 0 do 22.000 organskih posjetioca

U augustu 2020. dobili smo upit da radimo SEO za kozmetički salon Allure koji se nalazi u Sarajevu. Postojeći web sajt nije generisao promet, odnosno, nije služio svrsi. Tržište u Sarajevu, a i u svakom gradu je preplavljeno kozmetičkim salona ljepote. Međutim, Allure ima širok spektar usluga i opremu za rad koji mnogi drugi saloni […]


29/08/2021
24/03/2021
Kako plaćeno oglašavanje utiče na SEO (Da li je 1+1=3?)

SEO (Search Engine Optimization)i SEM (Search Engine Marketing) zajedno mogu donijeti bolje rezultate od primjenjivanja jednog ili drugog pojedinačno.


29/08/2021
25/01/2021
Kako je SEO koristan u poslovanju malih i srednjih preduzeća

Lokalni SEO je strategija optimizacije pretraživača koja pomaže vašem poslu da bude primjetniji u rezultatima lokalnog pretraživanja na Googleu.


29/08/2021
Spremni

za saradnju?
info@webmajstor.ba
Budite među prvima 
na Google pretrazi.
Nalazimo se na adresi

Maglajska 1, 71000 Sarajevo
Nazovite nas

+387 61 770 876
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram