7 najvažnijih SEO savjeta koje morate koristiti
20/10/2020

Mnogo se toga promijenilo u svijetu SEO optimizacije.

Međutim, određeni temeljni principi ostaju nepromijenjeni.

Na primjer, ciljanje ključnih riječi s namjerom poboljšanja organskog rangiranja više ne funkcionišu kod pretraživača, ali odabir pravih ključnih riječi još uvijek je važan dio kada govorimo o SEO optimizaciji.

Osim što utječu na SEO rangiranje, ključne riječi otkrivaju mnogo više stvari o korisnicima i tome sa čim se suočavaju. Uz toliko SEO tehnika, gotovo je nemoguće odrediti kojih se treba držati i koje zasigurno možete zanemariti.

Da li je izgradnja linkova (link building) stvar prošlosti? Trebate li svoje vrijeme i energiju posvetiti on-page SEO-u? Kako napisati naslov teksta (title tag) da biste postigli bolje rangiranje kod pretraživača? Gdje se SEO i društvene mreže ukrštavaju?

I najvažnije od svega, koji su zaista najbolji SEO savjeti koji će dovesti do najboljih rezultata?

B2B i B2C (business-to-business i business-to-consumer) trgovci žele više potencijalnih kupaca jer imaju 8.5X veću šansu za konverziju kada ih kupci već poznaju.

Ovaj članak če vam otkriti 7 najvažnijih SEO savjeta koje trenutno morate znati.

Ako se fokusirate samo na ove tehnike, zasigurno ćete privući više organskog prometa na svoj blog i poboljšati svoje rangiranje kod pretraživača, ne riskirajući Google-ovu kaznu.

1. Uklonite sve što usporava vašu web stranicu.

U prošlosti ste mogli imati stranicu koja se sporo učitava. Sjećate li se vremena kada ste morali čekati oko 5 minuta prije nego što se popularna stranica sa vjestima u potpunosti učitala.

Sigurni samo da se možete sjetiti ovoga.

To nikad nije bilo dobro iskustvo, a pogotvo nije sad na današnjem tržištu.

Spora stranica može uništiti korisničko iskustvo i odvratiti ljude od kupovine vašeg proizvoda.

Podaci koje je Strange Loop objavio pokazuju da ako se stranica učitava samo jednu sekundu više, to može donijeti 7% manje konverzije.

Kako to potencijalni kupci vide jeste da je spora stranica, nepouzdana stranica.

Brzina stranice je od ključne važnosti, kako za korisnike tako i za pretraživače. Prema istraživanjima eConsultancy, "40% ljudi napušta web stranicu koja se učitava više od 3 sekunde."

Kako kompanije postaju svjesnije mogućnosti generiranja ciljanih potencijalnih kupaca i povećanja prihoda putem SEO optimizacije, postoji velika potražnja za brzinom.

Prije 10 godina, 9. aprila 2010, Google je brzinu web stranice naveo kao jedan od najvažnijih faktora rangiranja.

To znači da ako je vaša stranica spora, vodite gubitničku bitku za prva mjesta kada je u pitanju organsko pretraživanje, bez obzira na kvalitet vašeg sadržaja ili profesionalni dizajn web stranice.

Riješite se nebitnih elemenata koji usporavaju vašu web stranicu. Ako koristite WordPress, razmislite o deaktiviranju dodataka koje ste možda instalirali i aktivirali, ali vam u stvari ne trebaju.

2. Povezivanje na druge web stranice s relevantnim sadržajem.

Povezivanje s drugim blogovima je presudno za rast vaše web stranice, kaže Brian Clark, osnivač Copyblogger Media.

Većina ljudi misli da je  povezivanje sa stranicama sa relevantnim sadržajem loše jer korisnike odvodi sa vaše web stranice.

Ali, mi ne mislimo da je to tako. Izgradnja linkova ostaje osnovni dio strategije pametne SEO optimizacije. Linkovanje na više visoko kvalitetnih web stranica, uključujući i konkurenciju je super. Zašto? Jer to pomaže čitatelju.

Ne možete očekivati ekterne linkove od drugih, ako ih ne želite vi prvi dati. Na primjer, ako želite dobiti backlinkove sa blogova koji pišu o sličnom sadržaju, jedan od najlakših načina za to je pokazati spremnost za povezivanje tih blogova sa vlastitim sadržajem.

Naravno, trebali biste ste povezati samo sa stranicama koje nude kvalitetan sadržaj. To je pokazitelj dobre SEO strategije.

Isto tako vrlo važna stvar jeste da trebate obavijestiti influensere kada se povezujete sa njima, a ako je vaš post zanimljiv i kvaliteno napisan, oni mogu podijeliti taj post ili ga čak poslati e-mailom na svoju veliku listu e-mail pretplatnika.

Izgradnja linkova se odnosi na kvalitetu, a ne na količinu. Izgradit ćete veće povjerenje vaše publike ako imate nekoliko kvalitenih linkova, a ne mnogobrojne linkove loše kvalitete.

3. Prvo pišite za ljude, pa onda za pretraživače.

U posljednje vrijeme primjećujemo da se sve više blogera vraća na staru metodu SEO-a, pri čemu su ključne riječi koje će dovesti do boljeg rangiranja kod pretraživača nadmašile stvarne kvalitete privlačnog i korisnog sadržaja. Ako ste to vi, apsolutno je vrijeme da promijenite svoj način razmišljanja.

Mnogi ljudi još uvijek ne upotrebljavaju long-tail keywords, već radije pokušavaju da manipulišu pretraživače.

To je pogrešan pristup.

Nemojte davati prioritet rangiranju kod pretraživača pored stvarnih ljudi koji čitaju vaše sadržaje. Umjesto toga, napišite sadržaj za korisnike, koji imaju oči za čitanje i kreditne kartice za kupovinu vašeg proizvoda i koji komuniciraju s vama na društvenim mrežama i mogu postati redovni kupci.

Šta znači pisati za posjetioce, a ne za Google?

Pa, jednostavno je. Zaboravite da Google i drugi pretraživači postoje dok pišete. Umjesto toga, stvorite sadržaj koji će nekome pomoći.

Kada stavite korisnike na prvo mjesto zapravo ćete pisati korisne sadržaje koje će pretraživači nagraditi jer pretraživači prate korisnike,a ne obrnuto. U isto vrijeme ćete poboljšati korisničko iskustvo i izgraditi povjerenje sa svojom publikom.

4. Koristite samo čitljive i dobro osmišljene URL-ove.

Ako korisnici ne mogu pročitati ili razumjeti vaš URL, pretraživači mogu također biti zbunjeni.

Samo pogledajte URL ovog članka.
https://webmajstor.ba/kako-biti-prvi-na-googleu/

URL je lako razumljiv, i za korisnike i za pretraživače. Nema brojeva ili znakova, osim riječi i crtica.

Držite se dalje od URL-ova stranice kao što je ovaj:

https://webmajstor.ba/2020-1234/

Zapamtite, tražilice prate pretraživanja korisnika.

5. Izgradite prisutnost na društvenim mrežama.

Društvene mreže sastavni su dio SEO strategije, a signali pretraživanja su veoma važni.

Tačno je da Google nije dodao signale sa društvenih mreža u svoje faktore algoritma za rangiranje, ali vidljivo je da signali sa društvenih mreža utječu na rangiranje pretraživača.

Ne vjerujete da je to istina?

Nekoliko istraživanja dokazalo je utjecaj društvenih mreža, lajkova, tweetova i ostalih stvari vezanih za društvene mreže na rangiranje kod pretraživača.

Kao primjer, Moz se počeo svrstavati na Google-u kao "Vodič za početnike" nakon što je Smashing Magazine tvitovao taj isti vodič. Shrushtijeve ocjene pretraživanja prešle su sa stranice 400 na stranicu 1 kod Google pretraživača i to sve zbog društvenih mreža.

Ako želite dobiti više signala sa društvenih mreža, pravila se nisu promijenila. U nastavku navodimo nekoliko koraka kako bi to i ostvarili:

  • Napravite korisne i kvalitetne sadržaje koji su vredni dijeljenja na društvenim mrežama.
  • Dodajte dugme za dijeljenje na svojim postovima i učinite ga vidljivim za svoje korisnike.
  • Tražite od korisnika da dijele vaš sadržaj na svojim društvenim mrežama.
  • Organizujte takmičenje na društvenim mrežama kako biste dobili više dijeljenja.
  • U svom postu spomenite i povežite se sa influenserima i obavjestite ih o tome.

6. Koristite prave ključne riječi u vašim slikama.

Slike su važne u SEO optimizaciji.

Google je čitav dio rezultata pretraživanja posvetio slikama. Ovo bi vam trebalo reći koliko su gigantu među tražilicama slike upravo i bitne.

Kad korisnici traže određenu sliku, šta pretražuju?

Ključne riječi.

Iz tog razloga trebali biste koristiti prave ključne riječi u imenima slika i pratećem tekstu (poput naslova). Ako je vaša slika „plavog ženskog šešira“, nemojte imenovati vašu sliku „kliknite ovdje da kupite šešir“. Uvijek zapamtite da je kod SEO optimizacije relevantnost važnija od kreativnosti.

7. Stalno stvarajte i objavljujte jedinstven sadržaj kako biste poboljšali svoje rangiranje.

Prema Institutu za marketinški sadržaj, kreiranje jedinstvenog i privlačnog sadržaja izazov je za većinu trgovaca.

Bez obzira da li ste B2B ili B2C (business-to-business i business-to-consumer)  prodavač, morate znati kako kreirati kvalitetan sadržaj koji će privući kupce.

To je važnije nego što možda mislite, zbog nečega što se zove „faktor svježine“.

Jedinstveni sadržaj jedan je od faktora koji utječu na faktor svježine, a samim tim i rangiranje kod pretraživača za tu određenu stranicu.

Ako niste Brian Dean, koji je savladao umjetnost promocije sadržaja i može redovito navesti desetine hiljada korisnika da čitaju novi post i dijele ga s drugima na društvenim mrežama, najlakši način za optimiziranje faktora svježine jeste redovno stvaranje sadržaja.

Ako ste odabrali da svoje poslovanje radite na Internetu, stvaranje jedinstvenih i korisnih postova na blogovima nije opcija, već to morate raditi ako želite biti uspješni.

Zaključak

Starost domene ili web stranice je također jedan od najboljih SEO savjeta koje biste trebali znati. Zaista je ključno za vaš uspjeh.

Iz tog razloga, ne mijenjajte stalno ime vaše domene. Izaberite jednu i držte se nje, osim ako nema dobar razlog za promjenu.

To se ponekad događa, samo nemojte to redovno raditi.


ZADNJE

27/10/2020
Kako smo plazi.ba u neznatnom roku povećali organski promet za 300%

Plaza.ba je lider u maloprodaji kozmetike i poznat je po tome što je jedan od prvih koji je zakoračio na isto tržište u Bosni i Hercegovini. Njihovi proizvodi se kreću od parfema do svih vrsta kozmetičkih proizvoda. Danas posluju u 4 lokalne trgovine i webshopu. Plaza.ba nas je angažovala da im pomognemo u povećanju organskog […]


20/10/2020
20/10/2020
Kako promet na web stranici može dovesti do konverzije?

Ove sedmice u rubrici pitanja i odgovori, dobili smo nekoliko identičnih pitanja. Ono glasi: „Dobivam dobar promet na svojoj web stranici, ali ne ostvarujem konverzije. Upravo smo preuredili svoju web stranicu i stiže još sadržaja, posebno na prvih nekoliko stranica kako bi ih napravili dužim. Zašto se ovo događa? Šta mogu učiniti za povećanje konverzije?“ […]


20/10/2020
20/10/2020
Zašto koristiti Google Ads i kako da nam bude od koristi?

Učinkovitost Google oglašavanja „Zašto koristiti Google AdWords“ i „Da li Google AdWords stvarno radi?“ prilično su česte fraze koje se pretražuju na Google-u, što nam govori da postoji mnogo osoba koje su čule za Google Ads (ranije poznat kao AdWords), ali nisu sigurne može li i na koji način on biti njima od koristi. Vjerujemo […]


20/10/2020
Spremni

za saradnju?
info@webmajstor.ba
Budite među prvima 
na Google pretrazi.
Nalazimo se na adresi

Maglajska 1, 71000 Sarajevo
Nazovite nas

+387 61 770 876
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram