5 razloga zašto ne dobivate promet na web stranici

20/10/2020

Mnogo je razloga zbog kojih web stranica ili blog ne dobivaju dovoljno prometa. Mnogi postavljaju ista pitanja na SEO forumima „Zašto moj blog ne ostvaruje promet?“

To je vjerovatno i jedno od najpopularnijih pitanja ikad postavljenih na forumima.  

Srećom, postoji odgovor na ovo pitanje. Odgovor nije jednostavan, ali je najbolje objašnjenje na ovo često postavljeno pitanje.  

Stvari poput starosti domene, reputacije autora, broja i vrste referenci (backlinkova), strategije vaših društvenih mreža i svježine sadržaja igraju ulogu u posjećenosti vaše web stranice i bloga.  

Ali, za prosječnu web stranicu problem leži i u drugim područjima. 

U nastavku ćete pročitati 5 stvari koje vlasnici web stranica često zanemaruju zato što ne razumiju njihovu važnost ili zato što nisu sigurni kako se s njima nositi. 

Prije nego što uđete u detalje, nemojte zaboraviti da kada napravite promjene može proći nekoliko mjeseci (ili više) prije nego što vidite bilo kakve 
pozitivne ili negativne rezultate, tako da trebate biti strpljivi prije nego što odlučite da li je nešto uspjelo ili ne. 

1. Vaš sadržaj nije dovoljno dobar

Vjerovali ili ne, pretraživači, a posebno Google postali su vrlo efikasni u prepoznavanju dobrog sadržaja.

Dakle, ako vaš sadržaj nije dovoljno dobar i vaša web stranica nije od visoke kvalitete, šanse da se plasirate visoko u SERP-ove i vaše šanse za dobivanjem prometa su vrlo male.

Prije ste mogli lako prevariti pretraživače tako što ćete poslati nekoliko povratnih linkova (backlinks) na vaš sadržaj i dobiti visoku ocjenu, ali to više nije slučaj.

Osim pretraživača, ne zaboravimo na utjecaj društvenih mreža na rangiranje i promet.

Mala je vjerovatnoća da će sadržaj koji nije vrhunskog kvaliteta uspjeti na društvenim mrežama.

Šta je dobar sadržaj i kojom vrstom sadržaja možete dobiti promet na web stranici i blogu?

Sadržaj koji privlači posjetioce web stranica ima sljedeće karakteristike:

# 1 - Zadovoljava sve savjete koji se tiču SEO sadržaja za koje se zna da djeluju nakon Pande i Penguin-a.

# 2 - Objavljuje se na web stranici sa postojećim brojem kvalitetnih stranica.

Ako je vaša web stranica nova, čak i ako imate najbolji sadržaj, teško se visoko rangirati, pogotovo ako postoje starije i veće (u smislu indeksiranih stranica) web stranice koje postavljaju isti sadržaj kao i vi.

# 3 - Nepristran i dobro istražen. Ako uvijek pišete u korist određenog proizvoda, metode ili usluge ili samo objavljujete već postojeći tekst, gubite vrijeme.

Dobar sadržaj je originalan i opisuje obje strane priče.

# 4 - Svježe je. Korisnici žele čitati najnovije sadržaje, pa tako i pretraživači i društvene mreže.

2.  Ciljate ključne riječi sa visokom konkurencijom

Ovo je vrlo česta greška i jedan od glavnih razloga zašto web stranica ne dobiva dovoljno prometa (putem pretraživača).

Uzmite u obzir ova dva faktora:

# 1- Postoji samo 10 mjesta na prvoj stranici SERP-ova za svaku ključnu riječ.

Pretraživači pokušavaju na tih 10 mjesta prikazati stranice sa pouzdanih web stranica koje ispunjavaju njihove kriterije za rangiranje.

Ako imate novu web stranicu ili web stranicu koja postoji već duže vrijeme, ali ta web stranica je manje povjerljiva od drugih, vaše se stranice neće prikazivati ​​na prvim stranicama pretraživača (ako obje stranice ciljaju iste ključne riječi).

# 2 - Konkurencija za popularne ključne riječi je veoma velika pa ako ciljate samo popularne ključne riječi, vrlo se teško visoko rangirati.

Ako popularne ključne riječi nisu pravi odgovor, kako doći do prometa i prvog mjesta na Google?

Odgovor je u drugačijoj strategiji. Kada za istraživanje ključnih riječi koristite Googleov alat za ključne riječi, trebali biste ciljati na ključne riječi sa niskom konkurencijom i visokim pretraživanjem.

Na primjer:

Pretpostavimo da pišete o gubitku kilograma. Najpopularnija ključna riječ u ovoj kategoriji je "kako brzo smršati".

Ako napišete post sa naslovom „Kako brzo smršati“ i objavite ga na svojoj web stranici, velika je vjerovatnoća da taj post nikada neće dobiti organski promet koji želite jer već postoji na hiljade drugih članaka s istim naslovom koji su objavile druge pouzdanije web stranice.

Ako s druge strane ciljate na ključne riječi sa malo konkurencije kao što su „Kako izgubiti kilograme“ i promijenite naslov u „Kako brzo izgubiti 5 kilograma“, onda su vaše šanse za rangiranje na prvoj stranici mnogo veće, pod uslovom da pravilno promovišete svoj blog.

Povećanje prometa je manje u usporedbi s ključnim riječima s velikom konkurencijom, ali visoko rangiranje sa nekoliko ključnih riječi (čak i ako su one sa slabom konkurencijom) je odličan način za povećanje povjerenja u vašu web stranicu.

Također, poželjno je pročitati kako odabrati naslove objava na blogu i kako pomoću Googleovog alata za ključne riječi pronaći ključne riječi sa niskom konkurencijom i velikim pretraživanjem.

3. Vaša web stranica je spora

Sa sigurnošću možemo reći da brzina stranice igra veliki ulogu kada je u pitanju rangiranje, a različita istraživanja pokazala su da vjerovatnoća da će korisnici ponovo posjetiti web stranice je veća ako se stranice brzo učitavaju.

Također, vjerovatnije je da će korisnici izaći sa web stranice koja se ne učita za 3-4 sekunde.

Dakle, vaša se web stranica ne može visoko rangirati i dobivati promet s pretraživača ili preporuka s društvenih mreža, ali čim korisnici pokušaju da uđu na stranicu sa sporim učitavanjem, odlaze bez ulaska.

Što će se dogoditi, ako se moja web stranica brže učitava?

Iz mog iskustva ako poboljšate vrijeme učitavanja web stranice, promet će se povećati jer će se rangiranje poboljšati.

Ako je vaša web stranica spora i nema rangiranje na prvoj stranici pretraživača, popravljanjem problema brzine učitavanja stranice povećavate svoje šanse da stranicu ili stranice postavite na prvih 10 pozicija pretraživača.

4. Dobili ste udarac od strane Pande ili Pingvina (Panda or Penguin)

Prosječni webmajstor ili bloger možda nije upoznat sa Pandom ili Penguin-om i kako ove algoritmičke promjene utječu na poziciju rangiranja i promet koji web stranica može dobivati ​​od Google-a.

U pogledu prometa, ako vas je udarila Panda ili Penguin ili bilo koja druga algoritmička promjena, primjetiti ćete da vam se promet drastično smanjuje iz dana u dan.

Možete otvoriti Google Analytics i saznati stvarni datum promjene prometa i uporediti ga sa stranicom https://moz.com/google-algorithm-change koja prikazuje tačne datume kada je Google promijenio svoj algoritam za rangiranje.

Ako postoji datum koji se podudara sa vašim promjenama, morati ćete poduzeti nekoliko radnji kako biste povratili vaš promet.

To nije bila Panda ili Pinguin, ali još uvijek ne dobivam dovoljno prometa, zašto?

Ako ste u situaciji da vaša web stranica nikada nije uspjela privući znatan broj posjetitelja, možda je to zato što:

  • Još je nova (napravljena prije manje od 6 mjeseci)
  • Nemate puno sadržaja
  • Ne upotrebljavate društvene mreže za promociju vaše web stranice
  • Pravite SEO greške – potražite SEO savjete
  • Koncentrišete se samo na dobivanje prometa s pretraživača, ne tražeći alternativne izvore prometa na vašu web stranicu.

5.    Unajmili ste pogrešnu SEO firmu

Nazalost, to se dešava često. Internet je pun „SEO kompanija“ koje obećavaju rangiranje na prvim stranica pretraživača, ali u stvarnosti se događa da njihove metode i tehnike uništavaju svaku priliku koju vaša web stranica ima za dobivanje organskog prometa.

Kako odabrati pouzdanu SEO firmu?

Glavno pravilo kaže da ne vjerujete ničemu što pročitate na internetu prije nego što to dvostruko ne provjerite. Takođe, izbjegavajte kompanije koje vam garantuju prvu poziciju na rezultatima pretrage.

Zaključak

Svrha svake web stranice je dobivanje prometa sa pretraživača, društvenih mreža, direktnih posjeta i sl.

Kada se to ne dogodi, osjećate da gubite vaše vrijeme i gubite vjeru u Internet.

Milijarde ljudi kosite Internet dok čitate ovaj članak, hiljade ljudi traže informacije ili se druže na platformama društvenih mreža.

Činjenica da niko od njih (ili samo nekoliko njih) ne posjećuje vašu web stranicu, znači da radite nešto pogrešno, a to bi moglo da bude zbog jednog od 5 gore navedenih razloga.

Nadam se da ćete nakon čitanja ovog članka imati bolju ideju o tome šta radite pogrešno i šta je to što možete već sada uraditi kako bi preokrenuli situaciju.

ZADNJE

29/05/2024
Case Study: Tehnička optimizacija i SEO za Web shop mumu.ba

Web shop mumu.ba, specijalizovani za prodaju korejske kozmetike u Bosni i Hercegovini, obratilu su nam se s dva ključna zahtjeva.


01/12/2023
Beecreative.ba - izrada web platforme za freelancere

Beecreative.ba je ambiciozan projekat koji okuplja freelancere iz različitih oblasti, uključujući kreativnu industriju, IT sektor i administraciju. Ova platforma ima za cilj povezivanje freelancera sa malim i srednjim preduzećima koja povremeno trebaju angažovati stručnjake za različite zadatke.


23/11/2023
Stomatološka ordinacija Širbegović - Na vrhu Google pretrage

Cilj kampanje je bio značajno povećanje organskog prometa ka web stranici ordinacije Širbegović, a glavne strategije su uključivale istraživanje ključnih riječi, pisanje visokokvalitetnih blog postova i njihovu optimizaciju za pretraživače.


Webmajstor je registrovan kao OD i na domaćem tržištu radimo na poslovima digitalnog marketinga. Naša specijalnostu su izrada web stranica, SEO i Google oglašavanje. Tim u Londonu radi na razvoju SEO software-a. 
Webmajstor trenutno nije u sistemu PDV-a.
Kontakt
Džemala Bijedića 279, Sarajevo
71-75 Shelton Street, London
+387 61 456 453
Informacije
Politika privatnosti
Zakaži sastanak/konsultacije
Analiza web stranice
SDM seminar
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram