Usluge iznajmljivanja automobila mogu biti pravna noćna mora za vlasnike agencija. Konkurencija se toliko raširila da ih samo u blizini aerodroma ima na desetine, a da ne spominjemo da svaki hotel ima agenciju sa kojom sarađuje.
Digitalni marketing je neophodan, ali ne zaboravite tradicionalni marketing za jos bolje rezultate.
Sada više nego ikad, potrošači istražuju proizvode i usluge na mreži prije kupovine. Čak i u standardnim prodavnicama, 82 posto korisnika pametnih telefona traži recenzije ili informacije o proizvodu koji će kupiti. Stoga je logično da 99 posto poduzeća planira povećati ulaganja u digitalni marketing sljedeće godine. Marketinške poruke moraju biti online kako bi došle do onih kupaca koji aktivno traže informacije u digitalnim prostorima.
Tradicionalni marketing je neophodan medij. To znači da ako pokušate, veća je vjerovatnoća da ćete se istaknuti. Možete pronaći pametne, zanimljive načine da doprete do potrošača putem tradicionalnih i inovativnih marketinških strategija – sve bez gubitka novca.
Evo mojih pet načina da iskoristim snagu tradicionalnog marketinga s novim idejama.
Bilbordi su i dalje jedan od najboljih načina oglašavanja na određenim tržištima, dosežući više od 90 posto stanovništva. Dugo vremena je visoka cijena bilborda zabranjivala malim preduzećima da ih koriste, ali noviji digitalni stilovi bilborda nude mnogo niže cijene za gotovo istu izloženost. Da biste dobili još više novca za svoj novac, uparite bilborde i digitalni marketing kako bi što bolje prikazali svoj brend.
Nemojte vjerovati da je štampa izašla iz mode. Industrija časopisa i dalje drži do svojih lojalnih potrošača. Budući da su časopisi često usmjereni prema nišnoj publici, oni su primarni za dosezanje specifičnih ciljnih tržišta. Publikacije fokusirane na posebne interese kao što su posao, putovanja, starinski automobili, ronjenje i investiranje su odlični mediji za hiperfokusirane potrošačke rubrike. Potrošači se obraćaju časopisima zbog svoje niše gledišta, tako da brendovi koji su u partnerstvu sa časopisima često dobijaju podsticaj u poverenju kod čitalačke publike. Kada razmišljate o oglašavanju obavezno se raspitajte o metodama da doprete i do digitalne publike bilo da je to putem društvenih medija, web stranice ili digitalnih izdanja.
Lokalne publikacije su sve tanje i tanje, ali u zavisnosti od publike, i dalje postoji grupa ljudi koji vole da uživaju u šoljici jutarnje kafe i čitaju novine.
Ovo je odlično za mala preduzeća sa manjim budžetom. Ne samo da plaćate manje, već možete dobiti i mnogo veći oglas za svoj novac. Većina novina ima online komponente i uvijek možete pregovarati o dodanoj vrijednosti za neke baner oglase ili objave na društvenim mrežama na njihovim kanalima.
TV oglašavanje postalo je mnogo jeftinije. Mnogi ljudi još uvijek gledaju vijesti, na primjer. Saznajte šta vaša ciljna publika voli i pokrenite reklamu koja priča vašu priču. Proizvodnja TV spota može koštati oko 5.000 do 25.000 KM, ali to je odlična investicija jer sadržaj koji kreirate možete ponovo koristiti za druge digitalne kanale.
Ako kablovska TV nije tamo gdje želite (ili je još uvijek previše skupa), većina kablovskih stanica ima aplikacije, video kanale ili čak YouTube kanale na kojima možete kupiti oglase, često po nižim cijenama. Napravite video oglase različitih dužina – kao što su 6 sekundi, 15 sekundi i 30 sekundi – koji se mogu primijeniti za društvene mreže, digitalni streaming i vašu web stranicu.
Ljudi i dalje imaju omiljene radio stanice, a vi možete dobiti veću vidljivost za svoje oglase kada kupite i reklamu za radio. Udarite ljude tokom jutarnje vožnje kada traže izvještaje o saobraćaju i lokalne vijesti. Većina radio stanica će besplatno proizvesti vaše mjesto ako imate mali budžet. Ako je to odlično mjesto, kupite dodatni plasman na Pandora, Spotify i YouTube. Također možete koristiti mjesto da dođete do ljudi putem popularnih podcasta.
Kako sve više preduzeća okreće oči ka digitalnom oglašavanju, ostavljaju više prostora za igru na tradicionalnim načinima. Sve dok na jedinstven način ispričate svoju priču i pronađete načine da ponovo koristite svoj sadržaj kako biste dobili veću vrijednost od svojih kupovina, imat ćete snažnu strategiju. Zato prestanite vjerovati da tradicionalne taktike oglašavanja idu putem dinosaura. Kombinovanjem ovih metoda sa novim, digitalnim mogućnostima, vaša kompanija će se isticati i biti viđena.
Usluge iznajmljivanja automobila mogu biti pravna noćna mora za vlasnike agencija. Konkurencija se toliko raširila da ih samo u blizini aerodroma ima na desetine, a da ne spominjemo da svaki hotel ima agenciju sa kojom sarađuje.
Digitalni marketing je neophodan, ali ne zaboravite tradicionalni marketing za jos bolje rezultate. Sada više nego ikad, potrošači istražuju proizvode i usluge na mreži prije kupovine. Čak i u standardnim prodavnicama, 82 posto korisnika pametnih telefona traži recenzije ili informacije o proizvodu koji će kupiti. Stoga je logično da 99 posto poduzeća planira povećati ulaganja […]
eCommerce platforme doživjele su značajan razvoj u posljednjih nekoliko godina. Od pandemije, svi modni brendovi su bili zainteresovani za redizajn svojih web stranica,